Tjuhl skriver:
nej altså...jeg har hele tiden sagt at det blir en dreng, og Søren har hele tiden sagt det blir en pige. men jeg har udelukkende drømt at jeg føder en datter, som ser ens ud i alle drømme - og første gang jeg drømte om denne lille pige var faktisk lige omkring da ægget sætter sig fast
men jeg har altså heller ikke den der "jeg VED det bare" følelse. jeg ved bare, at jeg elsker den her lille sparkende, hoppende, dansende, møffende klump barn der gror i min mave 
Søren sagde i foregårs, at han nu havde han læst et lynkursus i hvordan han skulle gøre hvis fødslen gik igang ... der blev jeg ærlig talt lidt "FUCK MAND!" agtig, for det er jeg jo overhovedet ikke klar til! og forhåbentlig er der også en rum tid til endnu, men altså...de mænd! det er jo vildt fedt at de deltager så meget, men nogle gange tror jeg at Søren er meget bedre forberedt end jeg er 
godt så er jeg da ikke den eneste som ikke kan mærke det. Men ja noget som man KAN mærke med 500 % sikkerhed er at man allerede elsker dette bette væsen over alt på jorden, uanset kønnet!
da hende scanne damen spurgte idag om vi ville se eller vide mere, sagde vi også nærmest i kor at vi havde set alt hvad vi ønskede i og med at den var sund og rask 
det er da alligevel lidt vildt med dine drømme synes jeg! Især når hun ser ens ud i alle drømmene! ej altså hvor blir det vildt HVIS nu der kommer en pige ud som ser ud som hende i dine drømme 

hehe ja det er da mega sødt at Søren er så velforberedt! tror i det hele taget at de mænd bare tanker på lidt andre ting end os kvinder... og det er jo faktisk rigtig praktisk for når man så ligger begge forældres viden sammen, er man lige pludselig ret godt rustet!
og søde du er HELT SIKKERT fuldstændig klar og godt rusted når den lille omsider melder sin ankomst.
jeg har det lidt på samme måde også... til det første jordemoder besøg hvor vi skulle snakke amning og fødsels forberedelse var jeg slet heller ikke på det niveau endnu. jeg tænkte bare jaja der er jo laaaaaang tid til, hvor Mogens synes at det var vildt rart at det hele var på plads og aftalt fra starten af
Anmeld