Andre i 9. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

dipetersen

Andre i 9. uge.

Lidt nysgerig.

Har i kvalme, ondt eller ?

Ved i om der er 1 eller 2 ?

Er jeres maver tydelige ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

anika90

Hej

Jeg er 9+0 døjer med en del kvalme men det kommer og går

Har haft en masse mave smerter og var i den forbinelse til en scanning hvor det viste dig at alt var fint og der kun var en der inde

Syntes slet ikk man kan se på mig a jeg er gravid endnu, men det kommer nok på et tidspunkt men jeg er os førstegangs gravid

Anmeld

24. juli 2010

trine1989

hej jamen jeg er 9+3 og jo har en del kvalme kan se forandringer på min krop som mørkere hår  og mine brystvorder er da blevet meget ømme og lidt større. ikke de dejligste symptomer men det går nok og nå ja når jeg ikke har kvalme er jeg viiiild sulten

kan ikke se det på min mave endnu (har heller ikke taget på endnu) håber først man kan det efter ca. 4 mdr efter en tidlig scanning så man kun en men der kan jo gemme sig en mere (meen det tror jeg nu ikke)

Anmeld

26. juli 2010

dipetersen

Hejsa

Jeg har osse døjet med meget kvalme, men er heldigvis gået væk mere eller mindre :-))

Ved ikke om der 1 eller 2, lidt spændende, da der er ene ægget tvillinger i familien.

På min mave kan man ikke se, at jeg er gravid.

Men underligt nok har jeg tabt 1 kg om ugen siden jeg fandt ud af jeg var gravid, andre af jer der har tabt jer.

Anmeld

27. juli 2010

Molly8

Hej

Jeg er 9+1 og synes så småt, jeg er ved at få det bedre. Det meste af 6. uge lå jeg på sofaen og var utilpas, uden at jeg egentlig havde kvalme. Mine bryster er knapt så ømme mere - på et tidspunkt var jeg nødt til at holde om dem, når jeg skulle vende mig om natten . Som Trine har jeg også bare været vildt sulten, men det er også lettet. Til gengæld har jeg stadig en del madlede, og alting lugter træls. Det var faktisk sådan jeg fik mistanke om, at jeg var gravid, da jeg allerede den første uge syntes tingene lugtede mærkeligt.

Hvad med jer? - Hvordan fik I mistanke om, at I var gravide?

Kh Molly

Anmeld

28. juli 2010

dipetersen

Hejsa

Jeg fik mistanke om min graviditet, da mine bryster bare var mega ømme, store og hårde, sammentidlig med at mit underliv føles underligt.

Men troede alligevel ikke rigtig på det, da vi jo havde prøvet i halvanden år.

Men jo, så var den der :-)

Anmeld

28. juli 2010

Molly8

dipetersen skriver:

Hejsa

Jeg fik mistanke om min graviditet, da mine bryster bare var mega ømme, store og hårde, sammentidlig med at mit underliv føles underligt.

Men troede alligevel ikke rigtig på det, da vi jo havde prøvet i halvanden år.

Men jo, så var den der :-)

Jeg er nysgerrig efter at høre: Hvor tidligt var det?

Kh Molly

Anmeld

28. juli 2010

dipetersen

Jeg er jo ikke blevet scannet endnu så præcist, hvor langt jeg er henne er lidt uvidst regner med at jeg er ca. 9+1 nu, men "symptonerne" kom da jeg var ca. i uge 5.

Molly8 er du i 9+2 idag så ? Har du stadig kvalme ? Har du været ved scanning

Anmeld

28. juli 2010

Molly8

dipetersen skriver:

Jeg er jo ikke blevet scannet endnu så præcist, hvor langt jeg er henne er lidt uvidst regner med at jeg er ca. 9+1 nu, men "symptonerne" kom da jeg var ca. i uge 5.

Molly8 er du i 9+2 idag så ? Har du stadig kvalme ? Har du været ved scanning

Svarer dig lige privat.

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.