Wheely bug > < alm vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Stumpen

HVad er fordelen ved at have en wheely fremfor f.eks en gammeldags scooter??

Jeg var inde og kigge pris i dag og blev noget overrasket, så vil høre hvad det er der gør den så god at de kan tage sådan en pris for den??

Mathilde har efterhånden så meget og nok også ved at være så stor at hun ikke vil kunne få det optimale ud af den.. Men vi forsøger jo at lave nr. to og det kunne jo være en god dåbsgave, når den tid engang kommer..
(H) Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Honningblomst

Jeg kan ikke se at den skulle være bedre end andet....MEN en swingcar,den er genial...mine de to små har en og den er et kæmpe hit, især herinde i stuen og vi voksne kan også køre med dem på den. Så den anbefaler jeg virkelig.
Knus..

Anmeld

29. juni 2008

smokie

Hej jeg kender den slet ikke hvad er det for noget?

Smokie

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

Eva skriver:

Jeg kan ikke se at den skulle være bedre end andet....MEN en swingcar,den er genial...mine de to små har en og den er et kæmpe hit, især herinde i stuen og vi voksne kan også køre med dem på den. Så den anbefaler jeg virkelig.
Knus..

HVad er en swingcar?

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

smokie skriver:

Hej jeg kender den slet ikke hvad er det for noget?

Smokie

Jeg har ikke fået mig sat ind hvordan man sætter billeder ind, men her er et link:

http://www.lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php ?manufacturers_id=56

(H)Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Heidi.

Jeg syntes at en wheelybug er smadder sød, meeen den er ikke ligeså god som en svingcar. Jeg syntes faktisk også at det er mange penge for den wheelybug,

Knus Heidi

Anmeld

29. juni 2008

Honningblomst

Swingcar: www.swingcar.dk
Knus...

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

Eva skriver:

Swingcar: www.swingcar.dk
Knus...

Jeg har helt selv fundet siden 8D
Hvor gammel skal de være for at kunne bruge den?
(H)

Anmeld

29. juni 2008

Honningblomst

Konrad var 1 år og 9 mdr. da han fik sin og han kunne bruge den med det samme....både med benene ned hvor han bare skubbede sig frem som ved de der almindelige og også hvor han havde benene oppe og bruge rattet til at svinge sig frem.
De tre unger de drøner rundt i stuen på de to swingcars vi har...super god underholdning..:)
Knus..

Anmeld

30. juni 2008

Anja

Den der swingcar ser cool ud.

Vil lige sige, at man kan få en, der er næsten magen til der hedder twistbil, men hvor de kan bruge den fra de er 12 mdr. Vi har en og Elias der lige er fyldt 1 år i lørdags har allerede glæde af den. Han kan ikke selv komme op på den - han går nemlig ikke endnu - men han kan fint køre rundt på den :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.