Hej tøser!
Lige en klagesang - nu er jeg ved at være godt træt af det her graviditetshalløj! Ikke nok med at jeg har døjet med blødninger i starten af graviditeten, konstant kvalme de første 20 uger og meget svimmelhed, så får jeg da også lige konstateret svær bækkenløsning

nå så tænker man jo, at der ikke findes andet lort, men bliver i uge 32 akut indlagt, da jeg åbenbart har svær blærebetændelse og oveni hatten finder de da også en omgang nyrebækkenbetændelse! Efter en uge på hospitalet sender de mig nogenlunde rask hjem! De har måttet stoppe behandlingen med antibiotika, da man finder ud af, at jeg er et af de få mennesker i Danmark, som desværre får slemme allergiske reaktioner på penicillinen

Nå men jeg kommer hjem og har det sådan okay under omstændighederne. Jeg får taget urinprøver jævnligt og man finder desværre en del protien! I starten er det bare noget, som vi skal være ekstra opmærksomme på, men siden søndag er min svimmelhed tiltaget og jeg har besvimet flere gange!
Efter samtale med læge i dag sender hun mig til undersøgelse for svangerskabsforgiftning! Min læge ringer om lidt og fortæller hvornår de har tid til mig!
Nu tænker jeg, ja ja jeg besvimer og har protein i urinen, men mit blodtryk er fint og jeg har ikke synderligt hovedpine!
Er der nogle af jer andre, som har haft eller kender nogen, som har haft svangerskabsforgiftning og som kan fortælle mig hvilke symptomer i/de har døjet med!?
Jeg føler mig nemlig ikke syg på den måde, hvilket jeg troede jeg ville, hvis man havde fået svangerskabsforgiftning!
På forhånd tak for hjælpen tøser
Anmeld