tvillinge/søskendevogn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

82Miraklet

Hej piger..

Håber I kan hjælpe mig lidt..

Har jo Naija fra 06 og venter os nu igen med termin i februar... Da vi ikke helt ved endnu om der er en eller 2 små babyer der er derinde så er det altså stadig kun tanker det hele drejer sig om... For er der 2 skal vi jo have en tvillingevogn...

Men kan det være en god ide hvis der kun er en ?? når nu vi har Naija.. hun vil være 2 1/2 år gammel.. jeg tænkte på om det ville være en god ide med en tvillinge kombi så de begge kan sidde i samme vogn eller vil det slet ikke blive nødvendigt ???

nogen der har nogen erfaringer og evt mærker på gode vogne ??

Kram Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

ivfmarie

tror ikke det er nødvendigt når Naija alligevel når at blive 2½ år.
Vores Freja var 2 da lillebror kom, og vi har klaret os med én klapvogn. Tit sidder begge unger faktisk i én barnevogn når vi er på gåtur.
Men, nu bor vi jo på landet - og når vi skal nogen steder er det i bil. Hvis I fx skal gå til og fra dp/vs hver dag, så kan det være I har et andet behov end os?
Men det varer jo ikke længe inden Naija sagtens kan gå ved siden af en barnevogn/klapvogn - så bliver en søskendevogn måske hurtigt overflødig?

Marie

Anmeld

29. juni 2008

EliasNoah

Hejsa,

Vi har Elias fra 06 og Noah fra 08. Vi har en tvillingeklapvong og jeg ville ikke kunne undvære den.

Vi bruger den hver dag til og fra DP. Vi bruger den når vi er på ture, når vi handler eller bare når vi går en tur. Det er skønt hvis Elias er blevet træt og vil ligge ned, så kan han ligge ned sammen med lille bror.

Vi har også et søskende sæde til barnevognen, men det er bare drøn upraktisk hvis man kun skal bruge barnevognen. Vores skal skrues af, og det gør man ikke lige på 2 sek. Det er emmaljunga, så man skulle tro de havde lavet noget fikst... men ak nej.

Det er også super lækkert at have tvillingeklapvogn til når man skal handle, både med 1 eller 2 børn.

Vi har en Emmaljunga som vi har købt brugt, men er stadig skøn og fantastik.

Held og lykke... Jeg anbefaler en, selvom Elias sagtens kan gå ved siden af.

Knus Camilla:)

Anmeld

29. juni 2008

lonemus

Vi har 2 klapvogne til vores to børn på snart 1 og 2 år. Når vi skal gå lange ture bruger vi begge to - går jeg alene putter jeg dem begge i barnevognen.
Men Stefanie på snart 2 år vil helst gå selv, så går vi en kort tur, tager vi bare den ene klapvogn med.

Så det kommer lidt an på, hvordan dit behov er.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.