Også et feriepip herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Ida.

ENDELIG har Pelle fået ferie - så vi er draget på forlænget weekend hos Farmor i Dronninglund - vi nyyyyder at blive opvartet i hoved og r** og ikke skulle tænke på noget som helst praktisk udover at tage os af ungerne! Vi triller hjem igen på mandag, hvor flyttekaos venter os *suk*...så vi tager nok et par intensive pakkedage inden vi finder på nogle endags-afslapnings-ture...

Vi havde jo gået og håbet på, at vi kunne overtage vores lejlighed før d. 14. august, da pigerne har plads pr. 9. august og jeg skal starte studie 6. september OG det rækkehus vi fraflytter skal være klar til fraflyttersyn d. 17. august...jeg var så oppe og rekognosere (staves?), da jeg vidste, at dem der skulle flytte fra, skulle overtage en ny lejlighed i samme bygning, og den dermed burde stå tom fra. 14. juli...men men men, de havde bare haft maaange problemer med overtagelsen - den blev bl.a. først malet den dag, de skulle have overtaget - rengøringen var ikke i orden etc....så jeg kunne jo pludselig godt se, at en hurtig overtagelse nok var nær umulig...meeen jeg har ringet og snakket med boligselskab og inspektøren, som har lovet mig at gøre alt, hvad der står i deres magt for at få vores hurtigt færdigt...så piger !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

JustAnotherName

Det bliver da SÅ DEJLIGT for Jer, når I kommer på den anden side af dét flytning! Jeg håber det hele klapper for Jer som det skal.

I må fortsat nyde opholdet hos farmor.

Anmeld

22. juli 2010

anna-jonas

Godt med lidt opladning hos farmor..............inden ferien afløses af arbejdslejr for fraflyttere. Krydser alt, for at boligselskabet får fing... ud, og gør jeres lejlighed klar pronto!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.