Hvem har Iphone og kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Ann.

Jeg har lige købt mig en Iphone idag og skal så have installeret Itunes der på. Henter så Itunes til computeren og der står så at når det er installeret vil det åbne når jeg kobler Iphonen til computeren og der vil vejliede mig til at få synkroniserede kontakter og divs., men det gør den ikke? Og kan ikke komme til at synkronisere, så jeg kan komme igang med min Iphone?

Hjælp søde piger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Sujan

hmmm.... lyder underligt... Når jeg kobler telefonen til computeren åbner den altid iTunes automatisk. Ellers gå ind i denne computer... Kan du se om telefonen er koble på?

Anmeld

22. juli 2010

Camilla_a

Sujan skriver:

hmmm.... lyder underligt... Når jeg kobler telefonen til computeren åbner den altid iTunes automatisk. Ellers gå ind i denne computer... Kan du se om telefonen er koble på?

Ja det samme gør min... Min synkronisere sig selv når jeg sætter den til.

Anmeld

22. juli 2010

Ann.

Telefonen er koblet til. Når jeg går ind i denne computer står der Apple Iphone.

Jeg forstår det slet ikke. Gik ind på www.itunes.com/dk/download som der stod jeg skulle og hentede så Itunes.

Da det ikke virkede første gang, slettede jeg det og prøvede igen og der sker fuldstændig det samme

Trælst med en ny mobil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.