Er vi ikke enig om at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Nadia&Daniel

...myggenet passer til alle barnevogne??

Har nemlig set myggenet i BabySam til 70.- - men barnevognen er ikke købt eller målet endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

M&F&C

Jo - jeg passede ikke mit myggenet på Frederikke's barnevogn, købte det også bare i Babysam til 70 kr. Det er brugt i næsten 2 år nu, så det altså heller ikke i stykker sådan lige

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

Malene&Frederikke skriver:

Jo - jeg passede ikke mit myggenet på Frederikke's barnevogn, købte det også bare i Babysam til 70 kr. Det er brugt i næsten 2 år nu, så det altså heller ikke i stykker sådan lige

Men målene passer til alle modeller af barnevogne ikke??

Altså den (barnevogn) vi har kigget på, ligner de modeller man kan købe i BabySa..

Anmeld

22. juli 2010

Laulund87

Altså jeg har et specielt myggenet til min gamle Silver Cross, men det er jo også en speciel vogn

Anmeld

22. juli 2010

M&F&C

Det er jeg meget sikker på, da jeg ved at flere har købt det til forskellige vogne  Så det kan du roligt købe. Ham jeg købte det af, spurgte ikke engang hvilken vogn jeg havde, men sagde at det var one-size om man ville

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

Næste spørgsmål:

Hvad er bedst: sort eller hvidt??

Hvid bliver selvfølgelig nemt beskidt og sort giver varme..

Anmeld

22. juli 2010

M&F&C

Nadia&Daniel skriver:

Næste spørgsmål:

Hvad er bedst: sort eller hvidt??

Hvid bliver selvfølgelig nemt beskidt og sort giver varme..

Ehm - blander mig lige igen  Hvidt = beskidt ......tja, tjoh det er jo ikke sådan et man leger med eller slæber hen af jorden. Kan kun se det skulle blive beskidt hvis ens barnevogn står opbevaret op af noget snavset  Frederikke's er sort .... og har ikke synes det var varmt på nogen måde, det er jo fuld af huller  

Tror det er en smagssag

Anmeld

22. juli 2010

Nadia&Daniel

BabySam - here I come

Ej må hellere vente til den første  - BabySam holder søndagsåben den 1. August (lidt fri reklame)

Anmeld

22. juli 2010

quity

Til min store dreng købte jeg et myggenet i kvickly, den passede ik til min hjemme barnevogn, men kunne lige nå rundt om dagpleje barnevognen

Anmeld

22. juli 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

BabySam - here I come

Ej må hellere vente til den første  - BabySam holder søndagsåben den 1. August (lidt fri reklame)

er der så mange tilbud på søndag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.