Også lidt fra os:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

ChatH

ja her kommer så lidt ferie update fra os af.. kan sku ikke undvære jer. det bliver lidt kort men læser nye indlæg og svarer når jeg kommer hjem

Vi har en super dejlig ferie, har været på camping ferie fra fredag til mandag og har nu været i lalandia siden mandag og skal videre på camping i morgen..

lillebror er stadig i mavsen så vi håber han bliver der lidt endnu

Pigerne råhygger, og er helt vilde, vi har badet og prøvet dfe store rutchebaner samt besøgt Legoland mange gange så det er bare så fedt.

Mig og manden er efterhånden ved at finde hinanden og kærligheden igen og fået et afbræk fra vores byggeri vi skal hjem til igen om få dage

Vi har også besøgt katrine, Bianca og Celina. FUCK hvor er i bare nogen skønne mennesker. mine tøser elskede det og faldt i søvn på vej hjem i bilen så det var en succes!!!

hermed lidt billeder.

Mange knus Chatarina og familie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

JustAnotherName

Jeg kan kun sige i lige måde. Bianca nød at være i selskab med dine piger. Og jeg forstår hende godt, for hvor er de godt nok bare nogle søde tøser! Og jeg hyggede mig meget med Jeres besøg.
Jeg håber vi får mulighed for at ses igen engang. Ellers må vi skabe det! 

Og endnu engang 1000 tak for alt det tøj vi har overtaget fra Jer ....plus ALT det ekstra du havde lagt i. Vi er så forkælede og heldige altså. Tusinde tak!

Det lyder til, at I nyder ferien i fulde drag, og det skal være Jer meget velundt! Jeg håber det fortsætter. Og dejligt at høre, at du og manden også er ved at komme nærmere hinanden og finde gnisten igen (hvordan gør man? For det er vist også ved at være tiltrængt herhjemme....)

Pas på Jer selv og hinanden. Og tusinde tak for besøget.
I er selv nogle helt fantastisk skønne mennesker! 

Anmeld

22. juli 2010

anna-jonas

Skønt at i nyder jeres ferie, og har fundet ind til hinanden igen............nu i er væk fra alt byggeriet. Jeg ved nemlig lige nøjagtig hvordan det føles, når man helt har forsømt hinanden p.g.a isolering, gipsvægge og vinduespartier.

Ha' en fortsat god ferie...........i sommerlandet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.