Lidt herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Karo

Lige nu sidder jeg i et feriehus i lalandia og nyder min ferie.
Men jeg syndes lige at jeg ville give jer en lille update på hvordan det går her

Fredag morgen gav jeg Martin hans gave samt fortalte ham at vi skulle ud (bare ham og jeg) og spise om aftenen. Martin blev smadder glad, men lignede ikke vidre en der blev overrasket over hvilken dag det var. Da vi kom til fyn lå der en kæmpe pakke til mig fra Martin med en taske jeg havde ønsket mig, så han havde altså ikke glemt dagen Vi har snakket en del om vi ikke snart skulle giftes, men har måtte lægge planerne lidt på køl, da vi ikke syndes at vi har pengene til det. Da vi så sidder på restaurenten giver ham mig et kort og siger at det glemte han at give mig da jeg fik tasken. Jeg åbner kortet og her står:

Hej Smukke

Jeg har sagt det før, og jeg mente hvad jeg sagde...
Vil du gifte dig med mig til næste år ?

Her sidder jeg så med tårer i øjenene, og siger til martin at det har vi da ikke råd til. Jo, siger han så. Vi HAR pengene men han ville gerne overraske mig på denne dag så derfor denne lille hvide løgn før. Jeg blev rigtig glad og da der kom en lille blå æske på bordert med den flotteste ring, var jeg helt smeltet.

Ellers går ferien fint. Vi har hygget på fyn, og er i dag lige ankommet til Lalandia. Desværer er der et lille men. Martins bror og kæreste er get fra hinanden her for et par dage siden, og det gør at han bror ikke er i det bedste humør, og det smitter jo af på os andre

Kan i hygge jer tøser, for nu vil jeg nyde resten af min ferie. (jeg er dog nød til at kigge herind den 27 for lige at sige velkommen til Silja )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

oo

åååååh!  hvor er det romantisk! også at I normalt glemmer dagen og i år har I begge to gjort noget helt vildt ekstra ud af den!! det er SKÆBNEN

fortsat god ferie (på trods af den halvdårlige stemning med broderen), jeg er sikker på du ikke er sådan at vippe af pinden med et bryllup i sigte

Anmeld

22. juli 2010

Karo

Tjuhl skriver:

åååååh!  hvor er det romantisk! også at I normalt glemmer dagen og i år har I begge to gjort noget helt vildt ekstra ud af den!! det er SKÆBNEN

fortsat god ferie (på trods af den halvdårlige stemning med broderen), jeg er sikker på du ikke er sådan at vippe af pinden med et bryllup i sigte

Niks

Jeg svæver på en MEGET lyserød sky

Anmeld

22. juli 2010

JustAnotherName

Åååårrrhhh, hvor sødt, og hvor dejligt. TILLYKKE MED DET    

Men øv for brormand...

Fortsat rigtig god ferie til Jer......  

Anmeld

22. juli 2010

anna-jonas

Ajjjj...............hvor romantisk. Sikke en dejlig overraskelse..............kan godt forstå at du blev rørt til tårer.

Ha' en fortsat god ferie............og nyd hinanden, og forkæl brormanden lidt ekstra.

Anmeld

22. juli 2010

Skouboe

TILLYKKE - hvor ER det bare fedt

Nyd jeres ferie i fulde drag, og jeg skal gøre mit yderste for at Silja kommer som planlagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.