du og jeg blev forelsket i København <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

oo

jaaaaa! vi var jo på kæresteri-ferie i KBH i weekenden (fredag til mandag)

Fredag aften, da vi kom derover, følte jeg mig bare meget meget gammel, der midt på Nørrebro og midt i den lejlighed vi boede i før vi flyttede herned. og Søren følte sig MEGA meget HJEMME. så det var en anelse foruroligende, især da han sagde "vi skal altså have en lejlighed i københavn - også selvom vi bor i et hus på landet!" for jeg følte lidt (ret meget) at vi kun bor i hus på landet fordi JEG vil det  det kombineret med, at Escobar på Blågårdsplads havde skiftet navn til Café Kitchen og ændret deres suveræne burger til en temmelig middelmådig en af slagsen (hvilket man selvfølgelig først opdager når den blir serveret) gjorde, at jeg tog mig en KÆMPE tuder om aftenen (surprise surprise). jeg ville HJEM og det kunne ikke gå hurtigt nok - samtidig vidste jeg jo godt, at jeg på ingen måde havde energi til at vi skulle køre hele turen tilbage igen med det samme, så det ville blive tidligst næste dag. Søren fik snørret op for problemet og sagde "ja, jeg ELSKER københavn, men jeg er ligeglad med hvor jeg er, så længe jeg er der sammen med dig!"  SUK mand!! og jeg fik frit lejde til at sige jeg ville hjem - når som helst

men så gik det hele pludselig meget bedre og vi brugte fredag aften på at sidde i min søsters oversmarte lillebitte, alt for tilbagelænede lædersofa og se...MYTHBUSTERS - så er det sgu ferie (og for djævelen hvor kan man savne en flok grimme nørder meget!).

Lørdag trissede vi rundt på Nørrebro og inde i byen (altså den del der ligger før Jorcks passage og Gråbrødre torv = vores del af København) og købte et par dimser til Baby Juhl og bare holdt i hånd og stoppede op og kyssede en milliard gange og sad ved søerne og sniffede råddent vand og spiste noget mad og blaaablaablaa - kæresterier for fuld udblæsning!! vi var tilbage i lejligheden ved to-tiden og der var jeg smadret (jeg får foruroligende ondt når jeg går for meget og kan kun gå i snegletempo - og ja, jeg skal have snakket med doktoren om det!!). mine veninder skulle komme ved seks-tiden og i de fire mellemliggende timer lå vi bare på sengen og snakkede med hinanden og med Baby Juhl og var stille og bare VAR. og jeg fik at vide omtrent en million gange, at jeg var elsket, at jeg var verdens dejligste kvinde og ville blive verdens dejligste mor og ikke mindst, at jeg blir eminent til at føde (jeg forsøgte at indskyde, at det jo kan være ligemeget om jeg er god eller dårlig til at føde, det SKAL jeg bare, men det udløste kun en længere forklaring om min kropsbygning der skulle understøtte fornævnte påstand ).

om aftenen var jeg sammen med mine veninder og Søren var hos en ven og så mødtes vi derhjemme ved 11-tiden og gik direkte på hovedet i seng. For næste dag havde vi aftalt at tage til Kronborg Slot....en noget stenet affære, men så har man også set Hr Holger om eftermiddagen kørte vi forbi min ene søster (den der ikke ejer den alt for smarte, alt for tilbagelænede lædersofa - men dog en lædersofa!) for hun havde hapset en masse new born bleer til os på sit arbejde  Carla gik mere eller mindre i selvsving over at have besøg af moster Trine og (moster, som han så fint blir kaldt også) Søren, og jeg fik foræret hele hendes Hello Kitty smykkeskrin og hendes Hello Kitty blad i sofaen, og senere kom hun med sin dukkehøjstol og ville give den til Baby Juhl  

søndag aften blev tilbragt med krimiaften på kanal 5 i...jep...der leeeederhosensofaaaaa det er virkelig ikke sådan når der er så mange kanaler...og sofaen er så tilbagelænet at jeg faktisk ikke kan rejse mig uden hjælp 

og mandag var jo bøttedag inden turen gik hjem!

det bedste var næsten, at vi sov i arm og i ske og alting i min søster og Kenneths lillebitte seng hele weekenden uden problemer - på trods af at vores egen sengs størrelse (som vel at mærke er minimum 20 cm bredere end deres) ofte har været skyld i natlige skænderier

det var bare en fantastisk weekend og jeg er så glad for jeg ikke fik min vilje og blev kørt hjem da jeg bad om det!! vi vendte tilbage meget meget forelskede, og Søren har gjort en kæmpe indsats for at den stemning skulle fortsætte herhjemme også

(her er lige lidt billeder fra Kronborg...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

anna-jonas

Åhhhhhh..............hvor romantisk, Trine. Og at Søren sagde at det var ligemeget hvor han var, bare du var der. SUK!!!!

Anmeld

23. juli 2010

lion

jaaaaa! vi var jo på kæresteri-ferie i KBH i weekenden (fredag til mandag)

Hvor lyder det bare til at I har haft en supertur herovre.

Hvor er Søren bare skøn: ligeglad om hvor jeg er, kommentar. Han ligner også en dejligt bamse lige til at kramme og putte sig ind til.

Anmeld

23. juli 2010

oo

ja, det var virkelig en romantisk tur jeg er så glad for vi kom afsted og blev der på trods af alt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.