kan i ikke hjælpe mig en gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad lyder bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

724 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg håber i kan stemme på et af disse 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

oo

sebastian og hallo mand! jeg havde sgu da overhovedet ikke opfattet at du er gravid

Anmeld

22. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Tjuhl skriver:

sebastian og hallo mand! jeg havde sgu da overhovedet ikke opfattet at du er gravid

hehe jeg har heller ikke fortalt det. Jeg er kun lige 6+1. 

Anmeld

22. juli 2010

oo

DatterMalou skriver:

hehe jeg har heller ikke fortalt det. Jeg er kun lige 6+1. 

nååårh nårh! jeg troede lige jeg var dybt uopmærksom men TILLYKKE!!!  og du satser på en dreng, kan jeg forstå

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Sebastian - ellers er der for stor forskel på længden af navnene, synes jeg 

Anmeld

22. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Tjuhl skriver:

nååårh nårh! jeg troede lige jeg var dybt uopmærksom men TILLYKKE!!!  og du satser på en dreng, kan jeg forstå

nej det gør jeg ikke, vi sad bare lige og snakkede om det, pige navnet er jo så let.  Og tak for det. Der er ingen der ved det, så ingen må skrive det på facebook hvis vi er venner. 

Anmeld

22. juli 2010

oo

DatterMalou skriver:

nej det gør jeg ikke, vi sad bare lige og snakkede om det, pige navnet er jo så let.  Og tak for det. Der er ingen der ved det, så ingen må skrive det på facebook hvis vi er venner. 

nårh ja, jamen sådan er det jo ofte, det ene navn gir helt sig selv og det andet er til at få grå hår af

æh...jeg har lige skrevet det i en tråd på navlestrengen herinde (Dictes mors tråd om alle de små babyer)...jeg troede det kun var mig der ikke havde opfattet det  håber det er ok?

Anmeld

22. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Tjuhl skriver:

nårh ja, jamen sådan er det jo ofte, det ene navn gir helt sig selv og det andet er til at få grå hår af

æh...jeg har lige skrevet det i en tråd på navlestrengen herinde (Dictes mors tråd om alle de små babyer)...jeg troede det kun var mig der ikke havde opfattet det  håber det er ok?

det er helt fint. Bare det ikke kommer på fjæsen så fortæller du bare løs.

Jeg laver en tråd når jeg en dag kommer i 12. uge.

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tilløkke med bøllefrøet i maven.

Jeg har stemt blankt, for synes at Malou Selma passer godt til Sebastian, hvis i bruger begge navne (Malou Selma) Men synes Oliver passer bedre, hvis i blot bruger Malou

Anmeld

22. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Mange tak for jeres svar. Hvis det bliver en dreng håber jeg på Sebastian.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.