Hvordan med bolig (Sommerhus)når man har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Anonym trådstarter

God eftermiddag

Jeg har et spørgsmål vedr bopæl og sp. Hvis man bor i sommerhus, på den ulovlig måde, dvs man ikke må have adresse der eller bo der hele året, men hvis det er den eneste bolig man har. Kan man så få besøg af sundhedsplejerske og kan det have følger f.eks at hun melder det til kommunen?

Håber der er nogen der måske kan hjælpe mig med at få svar på dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

mafalck

min SP sagde da hun kom hos mig første gang at hun ikke var sådan en sladre en og gik til kommunen med alt...

men jeg ved ikke om det gælder bolig... men så længe du ikke bor under "kummerlige" forhold burde det da ikke være noget problem...
du kan jo prøve og spørge hende på en måde så hvis man nu... hvad så?

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

God eftermiddag

Jeg har et spørgsmål vedr bopæl og sp. Hvis man bor i sommerhus, på den ulovlig måde, dvs man ikke må have adresse der eller bo der hele året, men hvis det er den eneste bolig man har. Kan man så få besøg af sundhedsplejerske og kan det have følger f.eks at hun melder det til kommunen?

Håber der er nogen der måske kan hjælpe mig med at få svar på dette.

Hmm.. Når du har født, så kontakter sygehuset jo kommunen og siger at nu har du født, og så kontakter sundhedsplejersken dig.. Sundhedsplejersken blir tildelt efter hvor henne i kommunen du bor - altså din folkeregisteradresse...

Men hvordan og hvorledes, det ved jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.