Gåstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

kitra

Hej ville lige høre hvad jeres meninger er om gåstolen. Jeg har en datter på 7 mdr som ikke kan aktiverer sig selv nok ved at ligge på ryg og mave. Hun vil helst stå og sidde og hoppe der skal altsår ske noget. Jeg overvejer derfor kraftigt at købe en gåstol. Men puha de er jo ikke populære nu om dage. Jeg mener jo at hvis man bruger tingene med omtanke så kan de vel ikke være så slemme som de bliver gjort til. Mig og mine 2 brødre har brugt gåstol og vi har aldrig døjet med balance eller noget i den stil. Hvad er jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Halbschön

kitra skriver:

Hej ville lige høre hvad jeres meninger er om gåstolen. Jeg har en datter på 7 mdr som ikke kan aktiverer sig selv nok ved at ligge på ryg og mave. Hun vil helst stå og sidde og hoppe der skal altsår ske noget. Jeg overvejer derfor kraftigt at købe en gåstol. Men puha de er jo ikke populære nu om dage. Jeg mener jo at hvis man bruger tingene med omtanke så kan de vel ikke være så slemme som de bliver gjort til. Mig og mine 2 brødre har brugt gåstol og vi har aldrig døjet med balance eller noget i den stil. Hvad er jeres mening?

Hejsa,

jeg har brugt til min søn.. Han kom i den da han var 6mdr.. Dette fordi han har et EKSTREMT højt aktivitetsniveau, og han skal helst være igang hele tiden... Det var med blandede følelser at jeg sendte ham i den, men hold da op en glad dreng.... Han hyggede sig så meget når han var i den.. Det var 5min et par gange om dagen...

Nicolai havde nogle problemer med sine små tæer fra fødslen, fordi han lå tæt i min mave.. Så hans to yderste tæer på begge fødder "kravlede" under når han stod op.. Vi var så tilknyttet en fys igennem sundhedsplejersken, og vi skulle massere hans fødder for at få dem rettet ud.. Samtidig gik han jo lidt i gå stolen, og i dette tilfælde ANBEFALEDE både fys og sundhedsplejerske det, fordi det havde så god effekt på Nicolais fødder.. Nu er hans fødder okay, og han kravler nu på livet løs, derfor er det sjældent at gåstolen blir brugt..

Jeg synes personligt godt du kan bruge den.. Det du skal være opmærksom på er om din datter går på tæer i den.. For det må hun ikke...

Knus Renée

Anmeld

22. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det samme her.Min dreng har også et temmelig højt aktivitetsniveauJeg var heller ikke meget for det,men han havde SÅ stor fornøjelse af den.

Og det kom helt af sig selv...da han begyndte at stå og gå langs møbler,gad han den slet ikke mere.Sidst vi puttede ham i den stod han bare stille og blev mega gal

Hvor bor du henne?Jeg har nemlig en du må få,hvis det er...vi har købt den brugt,og den er godt slidt,så vi kan ikke sælge den videre,men den fungerer fint,og det er jo så ekstremt kort tid de bruger den.Jeg bor i Aalborg.

Anmeld

22. juli 2010

kitra

Tak for jeres svar. Jeg har prøvet at putte Emma i en hoppegynge og den står hun fint i og på flade fødder det gør hun også når hun står på mig. Derfor tænker jeg også at hun burde få fornøjelse af en gåstol og er ikke så bekymret for jeg vil bruge den med omtanke. Jeg bor i aars så det kunne da være dejligt hvis den fungerer som den skal

Anmeld

22. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Den fungerer perfekt,det eneste der er,er at sædet er polstret og der er såan noget plastic over,som er gået lidt i stykker.Når de bliver ældre begynder de nemlig at pille i det

Anmeld

22. juli 2010

Skouboe

Jeg kan også kun anbefale en gåstol. Min datter havde refluks, så hun kunne ikke ligge ned i lang tid efter måltider, og havde derfor brug for at blive stimuleret ved noget, hvor hun ikke lå eller sad ned.

Hun var i gå-vognen 2-3 gange om dagen i 5-10 minutter og hun ELSKEDE friheden. Hun susede rundt i hele stuen, og har ikke haft problemer med hverken ryggen eller at hun gik på tæerne.

Hun var bare lykkelig når hun sad i den...

Så længe man bruger den med omtanke, kan jeg ikke se noget galt i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.