Ganespalte/Hareskår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2010

Anonym trådstarter

Nogle der ved hvornår man kan se, om ens lille foster har ganespalte? hvor tidligt man kan se det, og om man så er sikker på resulatet, tænker om det ser fint ud, men feks kan ændre sig senere i graviditeten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

lene

det kan ses ved  md scanningen og hvis der ikker er noget der, så kommer det heller ikke

Anmeld

22. juli 2010

Anonym trådstarter

lene skriver:

det kan ses ved  md scanningen og hvis der ikker er noget der, så kommer det heller ikke

tak for svar, er jo rart at vide, håbede det kunne ses før, men dejligt man alligevel kan se det der, så krydser vi bare fingre på, at alt er fint til MD

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

tak for svar, er jo rart at vide, håbede det kunne ses før, men dejligt man alligevel kan se det der, så krydser vi bare fingre på, at alt er fint til MD

Og er der den lille defekt, så er det jo det mindste...en operation og barnet kan få et helt almindeligt liv...min venindes søn blev født både med åbent foran og inde i ganen.

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Eva. skriver:

Og er der den lille defekt, så er det jo det mindste...en operation og barnet kan få et helt almindeligt liv...min venindes søn blev født både med åbent foran og inde i ganen.

Kan der ikke være noget med spisning/amning hvis det er ganespalte? - fordi der er "åbent" derinde...

Men ja! Det kan da heldigvis laves rigtigt pænt i dag

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Mor til David skriver:

Kan der ikke være noget med spisning/amning hvis det er ganespalte? - fordi der er "åbent" derinde...

Men ja! Det kan da heldigvis laves rigtigt pænt i dag

Jo, det var med flaske og bøvlet...men tænker bare at det jo ikke er noget vildt...altså barnet er jo bare ikke lige vokset sammen der og ellers helt fint....i hvert fald ville jeg aldrig frygte eller vælge fra hvis mit barn havde det...

Anmeld

22. juli 2010

LinLin

Eva. skriver:

Jo, det var med flaske og bøvlet...men tænker bare at det jo ikke er noget vildt...altså barnet er jo bare ikke lige vokset sammen der og ellers helt fint....i hvert fald ville jeg aldrig frygte eller vælge fra hvis mit barn havde det...

Nå, nej nej!  Men må da indrømme at det også var noget jeg tænkte over efter vi havde fået at vide han ikke har downs, misdannelser i hjerne, hjerte og lemmer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.