Anbefal en vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
13 svar
2 synes godt om
22. juli 2010

smokin

Jeg skal have en ny vaskemaskine da jeg simpelthen snart kaster den jeg har ud af vinduet!

P.s: jeg anbefaler ikke!!! gorenje!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Susanne79

Jeg anbefaler klart Electrolux...... er ikke vildt dyre og rigtig gode....

Kan dog ikke anbefale Bauknecht.....

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Alt hvad vi ejer er siemens og vi er mega glad for det mærke vaskemaskine tørretrumpler ovn osv osv osv. Min mor har også alt i det mærke og deres har aldrig haft problemer med det! 

Knus

Anmeld

22. juli 2010

6800

vi har den Miele som har vundet "bedst i test", og den er fantastisk....

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

vi har en miele

Anmeld

22. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Helt klart Miele.

Har både komfur - støvsuger mm. Det hele er næsten 20 år gammel og virker stadig...

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvis I har pengene nu og her, så helt klart Miele, søde! De er dyre i forhold til så mange andre, til gengæld holder de en livstid!!!!!!

Ellers synes jeg siemens plejer at lave rigtig gode maskiner

Kender godt det med at være ved at smide dem ud af vinduet

Knus Caroline - nu med SPRIT ny vaskesøjle

Anmeld

22. juli 2010

UngMor83

Nej Gorenje er da det værste lort på markedet. Alt hva jeg har haft i det mærke er gået i stykker i løbet at no-time. Skrammel.

Jeg har en AEG vaskemaskine, en 8kg´s, og den er bare super. Mange knapper godtnok, men er ved at være dus med den nu. Har haft den i 6mdr nu...

Anmeld

22. juli 2010

ekzunz

Vi har også en Siemens der kan tage 8 kg. Den fungerer upåklageligt.

Jeg vil lige anbefale dig at tjekke priserne godt og grundtigt inden du køber. Jeg surfede nettet tyndt, men synes ikke jeg blev klogere. Så gik vi i Punkt1 og fik virkelig god betjening og endte så med at købe en vaskemaskine til 6.999,- Da vi kom hjem lavede jeg så et pristjek og fandt den til 3.999

Vi kunne heldigvis annullere handlen og få pengene tilbage og så købte vi den over nettet (hos Net-engros.dk)

Anmeld

22. juli 2010

IAH

NB:

Elgiganten har testvindermaskinen i TÆNKs store vaskemaskinetest på tilbud.. men tilbuddet er kun indtil den 25.7!

Det er en Miele. Den lover 20års levetid.. Den hedder W 1613 og er sat 2200,- ned. Så den ville jeg købe, hvis jeg skulle have en ny.. (tilbudsprisen er 5299,-)

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.