Har bedt manden om en pause.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Barbamama

Ikke fra ham altså.... He he ham vil jeg sgu ikke af med. Nej jeg skal have en mini-pause fra Carla. Sidste uge og denne her uge har virkelig trukket tænder ud på mig. Casper er hjemmefra hver dag fra 5.30 til 16.30 og Carla er i gang med et tigerspring af den anden verden. Jeg tror det er ved at aftage. Hun er i hvert fald ved at blive nemmere at putte igen. Ikke al den kamp. DET er bare skønt!!! Men jeg kan mærke at mit overskud er ikke-eksisterende! Jeg har let til tårer og engang imellem har jeg sgu haft lyst til at aflevere Carla ved naboen og gå min vej. Uha det er grimt at sige, men for fanden hvor har det været hårdt at være alene med en krop-umulig pige og oveni det sover hun ikke for godt om natten. I nat var jeg oppe hver time.... Puhaaaa.... Så i morgen har jeg aftalt med en veninde at jeg kommer hjem til hende og SOVER! Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til bare at være MIG og hygge mig sammen med hende og så sove en hel nat uden at blive forstyrret! Det bliver så skønt. Kæresten er heldigvis forstående men synes dog det bliver ret så underligt at vågne op uden mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

otlitrom

Det synes jeg er en sej beslutning Jeg synes det er rigtig godt, at du tør sige fra, når du kan mærke du er udkørt. Og så er det jo bare dejligt at manden giver dig plads til det, og ikke siger nej.

Kan godt forstå du glæder dig til en hel nattesøvn. Men glæder du dig ikke også til at se veninden?

Anmeld

22. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det synes jeg er en sej beslutning Jeg synes det er rigtig godt, at du tør sige fra, når du kan mærke du er udkørt. Og så er det jo bare dejligt at manden giver dig plads til det, og ikke siger nej.

Kan godt forstå du glæder dig til en hel nattesøvn. Men glæder du dig ikke også til at se veninden?

Jo det skrev jeg da også. Hi hi

Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til bare at være MIG og hygge mig sammen med hende

He he... Men ja jeg har bare så meget brug for det og jeg kan ikke få den pause herhjemme så ud af huset med mig. Og jo det bliver fedt at komme hjem til hende (og hendes mand). Det bliver ligesom i gamle dage

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Jo det skrev jeg da også. Hi hi

ff0000;"> Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til bare at være MIG og hygge mig sammen med hende

000000;"> He he... Men ja jeg har bare så meget brug for det og jeg kan ikke få den pause herhjemme så ud af huset med mig. Og jo det bliver fedt at komme hjem til hende (og hendes mand). Det bliver ligesom i gamle dage

Ja, jeg så det godt i indlægget

Jeg kan godt forstå du glæder dig. Åndehuller skal der være plads til!

Anmeld

22. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, jeg så det godt i indlægget

Jeg kan godt forstå du glæder dig. Åndehuller skal der være plads til!

Godt så  Ja nu må jeg se hvor træt manden er når jeg kommer hjem for det er altid mig der står op om natten når hun hyler. Jeg sagde også lige til ham til morges: Sig mig lige en gang, hører du hende ikke om natten???

JO jeg hører hende da hver gang!

Kunne du så ikke også stå op og gå ind til hende engang imellem? Det er fanme hårdt at være den eneste der gør det hele natten igennem og hver nat!!!

Uha altså.... Blev lige en smule emsig. Han VED jeg rejser mig, så hvorfor skulle han dog gøre det. Er sgu spændt på om han begynder på det nu. Jeg har sagt det til ham før. Nogle gange har jeg også skubbet til ham om natten og sagt det var hans tur. Jeg har bare en refleks der gør at jeg kommer ud af sengen når hun hyler.

Anmeld

22. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det lyder bare godt,søde,kan SÅ godt forstå du har brug for en pause,og det lyder sørme da også som om det er på høje tid ham din mand tager en nat

Jeg har en vidunderlig mand som elsker at være sammen med sin søn,og samtidig give mig en dejlig masse tid alene.Lige nu er de i sommerhus sammen med min mor.Fra i går til i morgen.Jeg savner dem da,men neeeej,hvor jeg nyder det!Jeg slapper af(havde helt glemt hvordan det føltes),får lavet en masse og ellers gør jeg bare tingene i mit tempo,når JEG har lyst.Det er altså også rart indimellem.Nyder de små ting,så som at der ikke skal gøres hovedrent i køkkenet efter hvert måltid.Mit hjem er faktisk rimelig pænt og rent lige nu

Anyways,hyg dig rigtig meget og lad være med at have dårlig samvittighed,for det er fuldstændig ubegrundet

Anmeld

22. juli 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Det lyder bare godt,søde,kan SÅ godt forstå du har brug for en pause,og det lyder sørme da også som om det er på høje tid ham din mand tager en nat

Jeg har en vidunderlig mand som elsker at være sammen med sin søn,og samtidig give mig en dejlig masse tid alene.Lige nu er de i sommerhus sammen med min mor.Fra i går til i morgen.Jeg savner dem da,men neeeej,hvor jeg nyder det!Jeg slapper af(havde helt glemt hvordan det føltes),får lavet en masse og ellers gør jeg bare tingene i mit tempo,når JEG har lyst.Det er altså også rart indimellem.Nyder de små ting,så som at der ikke skal gøres hovedrent i køkkenet efter hvert måltid.Mit hjem er faktisk rimelig pænt og rent lige nu

Anyways,hyg dig rigtig meget og lad være med at have dårlig samvittighed,for det er fuldstændig ubegrundet

Ej hvor fedt!!! Gad sgu også godt prøve at være alene hjemme og bare lave ingenting. Men ja jeg ville da også savne dem. Men ja engang imellem har man sgu brug for liiige at være sig selv lidt og mærke at man selv eksisterer.

Anmeld

22. juli 2010

anna-jonas

Skide god ide, Michella. Det er en win, win situation.................mor får mere overskud, far får tid alene med englebarnet (for det er de altid når de er alene med farmand), og Carla er sit eget gamle jeg når du vender udhvilet hjem.

Måske jeg skulle følge dit eksempel............

Anmeld

23. juli 2010

lion

michella80 skriver:

Ikke fra ham altså.... He he ham vil jeg sgu ikke af med. Nej jeg skal have en mini-pause fra Carla. Sidste uge og denne her uge har virkelig trukket tænder ud på mig. Casper er hjemmefra hver dag fra 5.30 til 16.30 og Carla er i gang med et tigerspring af den anden verden. Jeg tror det er ved at aftage. Hun er i hvert fald ved at blive nemmere at putte igen. Ikke al den kamp. DET er bare skønt!!! Men jeg kan mærke at mit overskud er ikke-eksisterende! Jeg har let til tårer og engang imellem har jeg sgu haft lyst til at aflevere Carla ved naboen og gå min vej. Uha det er grimt at sige, men for fanden hvor har det været hårdt at være alene med en krop-umulig pige og oveni det sover hun ikke for godt om natten. I nat var jeg oppe hver time.... Puhaaaa.... Så i morgen har jeg aftalt med en veninde at jeg kommer hjem til hende og SOVER! Jeg glæder mig helt ubeskriveligt til bare at være MIG og hygge mig sammen med hende og så sove en hel nat uden at blive forstyrret! Det bliver så skønt. Kæresten er heldigvis forstående men synes dog det bliver ret så underligt at vågne op uden mig...

Det er som Mette siger en god ide for jer alle.

Du får lidt fred, Carla for tid med farmand og farmnad finder ud af hvor hårdt det er at skulle ud af sengen hver time om natten.

Håber du får en hyggelig dag med din veninde

Anmeld

23. juli 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Skide god ide, Michella. Det er en win, win situation.................mor får mere overskud, far får tid alene med englebarnet (for det er de altid når de er alene med farmand), og Carla er sit eget gamle jeg når du vender udhvilet hjem.

Måske jeg skulle følge dit eksempel............

He he ja det var da en god ide Mette. Du har tit talt om at du godt kunne trænge til noget alene tid. Har du en god veninde du kan belaste lidt? Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.