Nogen der kan og vil hjælpe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Betteisen

Hejsa!

Jeg har endelig fundet en sengerand som jeg har ønsket mig til bettefisen. Den har været udgået af produktion og sælges åbenbart ikke mere. Nu har jeg fundet den brugt.... MEN MEN MEN på Sjælland, nærmere bestem Kastrup.

Desværre vil sælger ikke sende....  og den eneste jeg kender på Sjælland er min eget forvirrede moster, som jeg ikke lige kan spørge om hjælp.

Er dermon nogen, der har lyst til at hjælpe med at hente og sende sengeranden til mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Må vi se et billede af den? Det kunne jo være nogle havde en liggende!

Anmeld

22. juli 2010

Betteisen

Hejsa!

Jeg har søgt efter den herinde... og mange har ligesom mig prøvet at finde den på nettet uden held.

Her er et billede af modellem med stropper/bindebånd... det er den i skumgummi jeg søger

Anmeld

22. juli 2010

Betteisen

22. juli 2010

Betteisen

Anyone??

Anmeld

22. juli 2010

roenlund

Bor desværre ikke i nærheden af kastrup...

Anmeld

22. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ville gerne hjælpe, men bor desværre i Aalborg. Og vores egen vil jeg ikke sælge, da det var det første (sammen med sengetøjet der matcher) som vi købte til vores datter.

Anmeld

22. juli 2010

Betteisen

Æv.... jeg håber bare der er en venlig sjæl herinde. Kan godt forstå du ikke vil sælge din egen... jeg elsker også de sommerfugle. Har selv både baby og juniorsættet, puslehynden, ammepuden og sengeranden med bindebåndene.

Krydser fingre

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Æv.... jeg håber bare der er en venlig sjæl herinde. Kan godt forstå du ikke vil sælge din egen... jeg elsker også de sommerfugle. Har selv både baby og juniorsættet, puslehynden, ammepuden og sengeranden med bindebåndene.

Krydser fingre

Jeg bor i KBH!!! Kan da sagtens hjælpe hvis det er at der ikke er nogen fra Kastrup som kan/vil hjælpe.

Anmeld

22. juli 2010

Betteisen

Alexis skriver:

Jeg bor i KBH!!! Kan da sagtens hjælpe hvis det er.

Ej... er det rigtigt???

Hvordan gør vi så lige???

Du kan svare privat, hvis vi lige skal aftale nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.