åh pis vi skulle ha valgt tønder istedet for Tyrkiet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

mama09

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Dictes mor

Jamen det kan jeg da godt forstå, det må man da ikke gå glip af ; He he...

Anmeld

22. juli 2010

mama09

Dictes mor skriver:

Jamen det kan jeg da godt forstå, det må man da ikke gå glip af ; He he...

hehe er faktisk kæmpe kelly fan

Men tror nu aldrig jeg ville holde ferie i Tønder...

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

Hehehe Jeg tænkte: Åh nej, hvad driller NU?? Men så var det slet ikke så slemt (i min verden )

Jeg håber I får en dejlig ferie i Tyrkiet! Og den glemsomme Kitty spørger lige; hvornår er det I skal afsted??

Anmeld

22. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Hehehe Jeg tænkte: Åh nej, hvad driller NU?? Men så var det slet ikke så slemt (i min verden )

Jeg håber I får en dejlig ferie i Tyrkiet! Og den glemsomme Kitty spørger lige; hvornår er det I skal afsted??

hehe sorry, ej det var ikke så slemt igen Men er sku lidt ked af at Angelo er/var i DK, uden jeg vidste det hehe

Vi tager afsted på lørdag, puha meget snart.. og jeg skal på job idag fra 12 - 23.. Men får vel pakket imorgen - ingen stress - kun lidt

Anmeld

22. juli 2010

Vinker

Trinehw skriver:

http://www.bt.dk/kendte/verdensstjerne-spiller-haandoerer-i-toender

Love them forever and ever...

Åååh Trine, vi skulle skisme ha været til Tønder sammen igår!!! Havde jeg dog bare vidst at Angelo var i Dk, suk suk. Men synes det er lidt mærkeligt at han ikke rigtig ville fotograferes eller snakke med dem.....

Jeg er (som du nok fornemmer) også totaly in looooove with the Kellys!

Har du også været sådan rigtig stor fan og været til koncerter eller hvordan?

Anmeld

22. juli 2010

mama09

Vinker skriver:

Åååh Trine, vi skulle skisme ha været til Tønder sammen igår!!! Havde jeg dog bare vidst at Angelo var i Dk, suk suk. Men synes det er lidt mærkeligt at han ikke rigtig ville fotograferes eller snakke med dem.....

Jeg er (som du nok fornemmer) også totaly in looooove with the Kellys!

Har du også været sådan rigtig stor fan og været til koncerter eller hvordan?

Uhh ja jeg har fulgt dem i tykt og tyndt siden 1996, og har også fulgt dem efter de "gik" fra hinanden, kender alt sladder mm, hehe ja er stor fan - hvad med dig ?

Angelo lavede jo en "slut" koncert sidste år, fordi han ville holde pause med sin kone og børn et par år. En skide hyggelig og intim koncert, hvor han også fortalte historier mm.

Tror grunden til han ikke vil fotografers er fordi han bare stod der for hyggens skyld, og ikke vil ha alle os (påtrængende) tøser derned

Altid DEJLIGT at kende en KELLY fan mere

Anmeld

23. juli 2010

Vinker

Trinehw skriver:

Uhh ja jeg har fulgt dem i tykt og tyndt siden 1996, og har også fulgt dem efter de "gik" fra hinanden, kender alt sladder mm, hehe ja er stor fan - hvad med dig ?

Angelo lavede jo en "slut" koncert sidste år, fordi han ville holde pause med sin kone og børn et par år. En skide hyggelig og intim koncert, hvor han også fortalte historier mm.

Tror grunden til han ikke vil fotografers er fordi han bare stod der for hyggens skyld, og ikke vil ha alle os (påtrængende) tøser derned

Altid DEJLIGT at kende en KELLY fan mere

Jeg er slet ikke up to date mere med hvad der sker med de kære Kellyer. Jeg har også været fan siden 1996 og fulgt dem i tykt og tyndt indtil for få år siden. Nu ved jeg ikke rigtig hvad de går og laver andet end at Paddy er blevet munk. Men jeg savner dem!

Åh de var inderligt mit LIV en gang - ALT min tid brugte jeg på at læse om dem, se videoer, høre bånd fra koncerter, se billeder, skrive til mine 30 andre kelly-pennevenner. Og selvfølgelig tog jeg til koncerter.

Jeg savner inderligt at komme til en rigtig koncert igen - for pokker hvor kan de fyre en stemning af. De fedeste koncerter! Den sidste jeg har været til er godt nok ved at være længe siden. Det var i Århus i en kirke - mega mega fantastisk koncert (selvom Paddy ikke var med)

Anmeld

23. juli 2010

mama09

Vinker skriver:

Jeg er slet ikke up to date mere med hvad der sker med de kære Kellyer. Jeg har også været fan siden 1996 og fulgt dem i tykt og tyndt indtil for få år siden. Nu ved jeg ikke rigtig hvad de går og laver andet end at Paddy er blevet munk. Men jeg savner dem!

Åh de var inderligt mit LIV en gang - ALT min tid brugte jeg på at læse om dem, se videoer, høre bånd fra koncerter, se billeder, skrive til mine 30 andre kelly-pennevenner. Og selvfølgelig tog jeg til koncerter.

Jeg savner inderligt at komme til en rigtig koncert igen - for pokker hvor kan de fyre en stemning af. De fedeste koncerter! Den sidste jeg har været til er godt nok ved at være længe siden. Det var i Århus i en kirke - mega mega fantastisk koncert (selvom Paddy ikke var med)

Uhh nice lyder som mig - dyrker dem dog hellere ikke så meget som før  

Jamen Paddy - ja han er munk snøft  Men han var her i Aalborg sidste år, i den katolske kirke - for at fortælle om sin tro, og så sang han lidt sange.. Jeg tog dog ikke med, (var på job) men havde hellere ikke lyst til at se ham som munk, men vil hellere bevare den "vilde" Paddy i mine minder i stedet.

Min kusine og en del veninder var derinde, de sagde det var meget underligt, men godt at se ham igen...

Den sidste tid har vi så bare fulgt Angelo, men nu er han j så på pause - men mon ikke han kommer igen

Kunne være så fedt HVIS de alle kom igen, som kelly fans har vi jo lov at håbe

Og Ja det er de FEDESTE koncerter, de virker ikke planlagte, de kom bare og gav den GAS, elskede deres koncerter, så vildt..

Min Far var med til min 1 første koncert, i københavn med dem (var jo ikke så gammel dengang ) Han synes også det var det fedeste show han nogensinde har set....

Men så underligt nu, for vi plejer jo at skrige af dem, og svæve på en lyserød sky hvis vi rørte deres hånd eller lign.

Og da vi så var til Angelo koncert, kommer han "bare" ned og snakker bagefter, giver hånd, og knus - autograf og billeder.. Uhh så tæt på ham, som man skreg efter for nogen år siden - så skørt..

Du skal med næste gang til ANGELO

Ja den koncert du var til, husker jeg godt - på vej derned kørte vi galt og røg på sygehuset i en uge  

De fleste synger stadig - bare ikke sammen mere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.