hjælp til str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

SarahAa

af vinterjakke

Har fundet den kæreste vinterjakke til min lille bandit. Og MÅ bare have den hjem NU Hun er snart 5mdr, bruger str62/68 nu. Hvad str ville i købe den i?

På forhånd tak

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

4kløver

Jeg har lige købt en i str 74 og hun bruger 68 nu

Anmeld

21. juli 2010

SarahAa

4kløver skriver:

Jeg har lige købt en i str 74 og hun bruger 68 nu

Okay Tror du så en str 80 bliver for stor? Tænker bare hvis vinteren skulle blive som sidste/ i år?

Anmeld

21. juli 2010

4kløver

Nej det ville nok også købe.. den jeg købte er her til sensommeren

Anmeld

21. juli 2010

SarahAa

4kløver skriver:

Nej det ville nok også købe.. den jeg købte er her til sensommeren

Okay tak for svar

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

SarahAa skriver:

af vinterjakke

Har fundet den kæreste vinterjakke til min lille bandit. Og MÅ bare have den hjem NU Hun er snart 5mdr, bruger str62/68 nu. Hvad str ville i købe den i?

På forhånd tak

Knus

Det kommer også lidt an på om din datter vokser hurtigt Men jeg ville nok købe str. 86 til min egen søn som er 7½ mdr. han bruger 74 nu. Tror jeg ville købe et nummer for stort, så han kan passe den langt ind i det nye år, hvis vi skulle være så uheldig at få en vinter som i år...

Anmeld

22. juli 2010

MaleneG

SarahAa skriver:

af vinterjakke

På forhånd tak

Knus

Jeg vil sige du skal en købe en str 80, selvom hun er en slank baby, så er hun jo meget lang, og hun vokser jo derud af hele tiden den lille SKRUBBE  ( drille drille)

Anmeld

23. juli 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

Jeg vil sige du skal en købe en str 80, selvom hun er en slank baby, så er hun jo meget lang, og hun vokser jo derud af hele tiden den lille SKRUBBE  ( drille drille)

Haha ja det er jo lige det Hun bliver ligeså lang som sin far (håber jeg egentlig ikke) Haha

Men ja tror også det bliver en 80'er

Anmeld

23. juli 2010

slettet_7530

SarahAa skriver:

af vinterjakke

På forhånd tak

Knus

74 eller 80

Anmeld

23. juli 2010

Muffinmus

kommer an på hvad mærke det er...er det stort bville jeg vælge str 68 da jakker tit er til den store side, max str 74 i hvert fadl..men udiddelbart str max 74 da der kun er 3-4 mdr til brug.og selv om det vokser hurtigt sker det ike SÅ hurtigt for de fleste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.