Lillesøster i hopla (38+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Skouboe

Min mand snuppede lige dette klip af lillesøster tidligere i dag. Her er også samtidig forklaringen på den trillion strækmærker jeg har...

Det er sq da godt hun snart skal ud.

http://www.youtube.com/watch?v=js_ylPMs7N8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Milka

åh, jeg husker den følelse så tydeligt!

helt enig, godt damen snart skal ud, hun ligner i hvert fald én der ved at tage tilløb ...

Anmeld

21. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

åh, jeg husker den følelse så tydeligt!

helt enig, godt damen snart skal ud, hun ligner i hvert fald én der ved at tage tilløb ...

Det er ved at være pænt ubehageligt efterhånden. Det var slet ikke så slemt med Freja - jeg tror det er fordi lillesøster vender med hovedet opad.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor mishandlet dit maveskind var til sidst med 2 af slagsen.

Anmeld

21. juli 2010

JustAnotherName

Åååhh, ja.... Man kastes lige tilbage til de søde minder om bevægelser derindefra. Det kan være bumlende hårdt, når man er stor, tung, træt og besværet, og føler sig færdig i sin tjenepligt som gravid! Men der er også bare noget helt uforglemmeligt dejligt ved dét, at mærke liv og bevægelse indeni.

Hun er da ved at ommøblerer ....der kommer jo snart "folk" på besøg. Så skal der da være klar, parat og pænt til deres ankomst (som jo så bliver lillesøsters ankomst) .....Aaaijhh, hvor er det stort!

FEM DAGE MERE, PERNILLE     

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

Jeg synes måske det ser lidt uhyggeligt ud... Men jeg har jo heller ikke selv haft følelsen og kan forestille mig, hvordan det er... Jeg har det faktisk lidt underligt med gravide maver. Der ligger et lille levende væsen inde i maven - det synes jeg godt kan være lidt skræmmende... Jeg er ikke rigtig klog, hva'?

5 dage mere, Pernille. Så kommer hun ud til Jer. Og Silja er et virkelig dejligt navn. Det har også været på min liste, men er blevet "nuppet" af den nærmeste familie. Men så er det godt at listen er lang (og jeg stadig ikke har nogen baby )

Anmeld

22. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Jeg synes måske det ser lidt uhyggeligt ud... Men jeg har jo heller ikke selv haft følelsen og kan forestille mig, hvordan det er... Jeg har det faktisk lidt underligt med gravide maver. Der ligger et lille levende væsen inde i maven - det synes jeg godt kan være lidt skræmmende... Jeg er ikke rigtig klog, hva'?

5 dage mere, Pernille. Så kommer hun ud til Jer. Og Silja er et virkelig dejligt navn. Det har også været på min liste, men er blevet "nuppet" af den nærmeste familie. Men så er det godt at listen er lang (og jeg stadig ikke har nogen baby )

Ja det ser bare helt vildt ud. Jeg kan huske at jeg så sådan en video LIGE da jeg var blevet gravid og jeg tænkte bare: nej nej nej, det må da bare føles så ubehageligt og jeg får det sikkert skide dårligt af det, men hvor var det bare skide hyggeligt med alle de spark!!! Jeg glæder mig til at se prinsessen uden for maven!

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Ja det ser bare helt vildt ud. Jeg kan huske at jeg så sådan en video LIGE da jeg var blevet gravid og jeg tænkte bare: nej nej nej, det må da bare føles så ubehageligt og jeg får det sikkert skide dårligt af det, men hvor var det bare skide hyggeligt med alle de spark!!! Jeg glæder mig til at se prinsessen uden for maven!

Det kan være jeg spammer jeg med videoer om7-8 mdr, og så synes jeg også det er hyggeligt

Jeg glæder mig også meget til at se sen yndige dame, når hun kommer ud

Og også alle de andre NS-babyer! Der er mange brød i ovnen herinde

Anmeld

22. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det kan være jeg spammer jeg med videoer om7-8 mdr, og så synes jeg også det er hyggeligt

Jeg glæder mig også meget til at se sen yndige dame, når hun kommer ud

Og også alle de andre NS-babyer! Der er mange brød i ovnen herinde

Ja det håber jeg sgu også!!!!!

Anmeld

22. juli 2010

Milka

kitty skriver:

Jeg synes måske det ser lidt uhyggeligt ud...

det føles både forfærdeligt og forfærdelig dejligt på samme tid – lidt ligesom jeg er ret glad for at jeg ikke er pernille lige nu men misunder hende dybt på samme tid

men en ting er sikkert, når jeg ser den video kan jeg næsten helt mærke fornemmelsen inde i maven ...

Anmeld

22. juli 2010

otlitrom

Milka skriver:

det føles både forfærdeligt og forfærdelig dejligt på samme tid – lidt ligesom jeg er ret glad for at jeg ikke er pernille lige nu men misunder hende dybt på samme tid

men en ting er sikkert, når jeg ser den video kan jeg næsten helt mærke fornemmelsen inde i maven ...

Det glæder jeg mig til at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.