moniquesmor skriver:
hvordan kan man blive så ked af noget der slet ikke skulle være der..
igår var jeg jo til lægen og fik taget en blodprøve så de kunne se om jeg var gravid
jeg var næsten gået 3mdr over tid med mine mens. men har ikke tænket så meget over det.
lægen mærkede også på mig og sagde den er der nok..
og først bliv jeg sku lidt ked af og skulle være mor til 2 alene.. men som timerne gik bliv jeg mere, mere klar i hovede til af skulle være mor igen.
men jaah kl 14 skulle jeg ringe idag og prøven var negativ der var ingen ting.. det var som om hele min verden brød sammen
selv om jeg slet ikke have i tanken af jeg skulle være mor nu med udd. og det hele kørene.. men jaah nu sidder jeg tilbage med følesen af tomhed..
Uhhh hvor kan jeg godt forstå dig.
Der er jo ikke noget mere fantastisk end børn.
Jeg stod helt i samme situation sidste år... eller næsten.
Jeg var gået lang tid over. Tog så til lægen og fik at vide at jeg var gravid. Var først en smule skrækslagen (i ca. 10 min) da fyren og jeg lige havde degraderet vores flirten til b-venner!
Men så overvandt glæden mig. Jeg er så forfærdeligt forfærdelig forfærdelig skruk. Og har været det lige siden jeg fik Milla-Victoria. Og jeg VED at jeg sagtens kan klare at være alene med 2.
Dagen efter beskeden fra lægen, begyndte jeg at bløde, og aborterede.
Så jeg nåede knap at være glad før det var ovre 
Men tænker lidt at følelserne omkring det er på samme måde. Du fik jo nærmest at vide ved lægen at du var gravid, og dagen efter var der intet. 
Selv om det ikke blev til noget, så knuser det stadig en indenvendig. Især det første stykke tid, samt omkring den formåede termin. 
Håber du har nogen at snakke med det om.
Knus