Suuuk hvis jeg dog bare var rig og fladmavet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

mariamiss6

http://www.facebook.com/pages/Ecouture-by-Lund/574 12872575#!/photo.php?pid=6287187&id=5741287257 5&fbid=463292022575

Vildt lækkert tøj... jeg klikker sjældent på FB annoncer, men jeg kunne simpelthen ikke lade være da jeg så en kjole fra denne gruppe (eller side, eller hvad det hedder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

LilyMarleen

Den er godt nok også fin!

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

LilyMarleen skriver:

Den er godt nok også fin!

Arh men så se alle de andre ting hun har, det er helt vildt... Hvem der dog bare var rig, fladmavet, og boede på Bornholm hehe...

Anmeld

21. juli 2010

LilyMarleen

mariamiss6 skriver:

Arh men så se alle de andre ting hun har, det er helt vildt... Hvem der dog bare var rig, fladmavet, og boede på Bornholm hehe...

Hehehe..

Det kunne vel komme med posten, hvis det skulle være, men ja, det er godt nok lidt dyrt.. Og det med fladmavet, det ku' man hvis man havde tid, og overskud, jo gøre en smugle ved. Det er langt værre med økonomien!  Men der er da godt nok også et par ting jeg godt kunne tænke mig at have hængene i skabet, om ikke andet så til motivation til at komme ned i vægt.

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

LilyMarleen skriver:

Hehehe..

Det kunne vel komme med posten, hvis det skulle være, men ja, det er godt nok lidt dyrt.. Og det med fladmavet, det ku' man hvis man havde tid, og overskud, jo gøre en smugle ved. Det er langt værre med økonomien!  Men der er da godt nok også et par ting jeg godt kunne tænke mig at have hængene i skabet, om ikke andet så til motivation til at komme ned i vægt.

Hehe ja jeg sad også og pynsede på om jeg alligevel skulle spare sammen til noget af det, så jeg havde motivation til at komme ordentligt igang med noget træning af en art

Anmeld

21. juli 2010

Svei

Ej, den er så fiiiin...og nu er jeg endda endelig fladmavet, men desværre er jeg også bare FLAD... øv, den er ellers så så fin..

Anmeld

21. juli 2010

Dictes mor

Det er bare en lækker kjole!

Anmeld

21. juli 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

http://www.facebook.com/pages/Ecouture-by-Lund/574 12872575#!/photo.php?pid=6287187&id=5741287257 5&fbid=463292022575

Vildt lækkert tøj... jeg klikker sjældent på FB annoncer, men jeg kunne simpelthen ikke lade være da jeg så en kjole fra denne gruppe (eller side, eller hvad det hedder)

Det tøj er såååå lækkert!!! Der lå en butik i Gudhjem hvor de forhandlede det. Og hver eneste sommer har jeg stået og tænkt det samme.... Hvis bare....

Endleig i år ville min kære mand købe min fødselsdagsgave derinde (vi var på Bornholm på min fødselsdag) og så var butikken gudhjælpe mig lukket  

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

Det tøj er såååå lækkert!!! Der lå en butik i Gudhjem hvor de forhandlede det. Og hver eneste sommer har jeg stået og tænkt det samme.... Hvis bare....

Endleig i år ville min kære mand købe min fødselsdagsgave derinde (vi var på Bornholm på min fødselsdag) og så var butikken gudhjælpe mig lukket  

Men hun har atelier der, kan jeg læse mig ti på et af hendes billeder, i kommentarene, og hun lukker gerne op for prøvning efter aftale

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Ej, den er så fiiiin...og nu er jeg endda endelig fladmavet, men desværre er jeg også bare FLAD... øv, den er ellers så så fin..

Og for filan hvor er der bare meget lækkert tøj der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.