Min søn - jordbærhjelmen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er simpethen så mystisk, Jonte er blevet rødhåret Ingen af os har rødt hår i familien - eller dvs min mors moster havde lidt rødt i sit, men ellers er vore familier lyse, leverpostejsfarvede og mørke uden skyggen af rødt. Men min lille bassimut er simpelthen vokset sig ind i den smukkeste kobberrøde farve både i håret, øjenbryn og vipper

Godt han ligner sin pappa til forveksling, ellers havde der været ballade

Billeder følger når vi når hjem.

Puss och kram fra os i den svenske sommer

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

wamse

Rosa skriver:

Det er simpethen så mystisk, Jonte er blevet rødhåret Ingen af os har rødt hår i familien - eller dvs min mors moster havde lidt rødt i sit, men ellers er vore familier lyse, leverpostejsfarvede og mørke uden skyggen af rødt. Men min lille bassimut er simpelthen vokset sig ind i den smukkeste kobberrøde farve både i håret, øjenbryn og vipper

Rosa

ejjjj du kan da ikke bare smide sådan et indlæg, og så ingen billeder endnu af prinsen Forventede lige at se den smukkeste lille rødhårede trold

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Enig med wamse, hvad søren ligner det at skrive sådan noget og så ingen billeder????? Fy skam sig

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Enig med wamse, hvad søren ligner det at skrive sådan noget og så ingen billeder????? Fy skam sig

Anmeld

21. juli 2010

susser83

Min lille dreng har også rødlig kobberfarvet hår og bryn men vi har heller ingen i familien der er rødhårede, langtfra.

Heldigvis er han som snyt (staves) ud af næsen på sin far.

Det er noget mærkeligt noget.

Knus Sus

Anmeld

22. juli 2010

DK

Ihhh, ej det ER altså for længe siden jeg har set den bette! Hvordan kunne i også finde på at være på ferie, når jeg bare sidder her fyldt af energi og overskud til masser af kommen til Århus! tsk tsk tsk

og ja: Billeder!!!  Det lyder da for super nuttet!

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

susser83 skriver:

Min lille dreng har også rødlig kobberfarvet hår og bryn men vi har heller ingen i familien der er rødhårede, langtfra.

Heldigvis er han som snyt (staves) ud af næsen på sin far.

Det er noget mærkeligt noget.

Knus Sus

Ja det er virkelig mystisk  - Jonte har faktisk samme hårfarve som din søn har på dit profilbillede - måske endda endnu rødere

Og til jer andre - jeg lover der kommer massivt billedspam herfra når vi kommer hjem, vi har bare glemt den der ledning til kameraet så vi kan overføre...

Anmeld

22. juli 2010

Moderator

DK skriver:

Ihhh, ej det ER altså for længe siden jeg har set den bette! Hvordan kunne i også finde på at være på ferie, når jeg bare sidder her fyldt af energi og overskud til masser af kommen til Århus! tsk tsk tsk

og ja: Billeder!!!  Det lyder da for super nuttet!

Tro mig - jeg ville også hellere være hjemme og drikke is-latte med dig!! Men når Moder Svea kalder så møder familien Solvang/Nielsen op 

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Rosa skriver:

Rosa

Tillykke...rødt hår er bare smukt....jeg kom selv ud med rødt hår, er dog blond nu med rødt skær og ingen i min familie havde rødt hår...ikke nogen vi kunne huske i hvert fald.

Men rødhårede unger er bare de smukkeste, især når det ikke er den der blege fesne røde med bleg hud....men det der kobberrøde, er bare så SMUKT...glæder mig til billeder...

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Ihh hvor sødt, vi vil se billeder.

Lucas blev født med leverpostej så blev han lidt rødhåret og nu er han HVID håret. rigtig HVID! 

Både mig og Claus var HVID håret til vi blev ca 5-6 år så skiftet vi til mørkt. 

God ferie i det svenske.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.