Som nogen nok ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Mira0911

Har Julie hostet som en gal....

Julie og hendes far var ved lægen og få tjekket hende... Lægen sagde der var ikke noget på lungerne, så det er jo fint... ;)

Han vil så tjekke hende for hun skulle ske og være hævet i halsen.. Så han ville pode hende, det hedder det vel? Det kunne han ikke få lov til og stoppede også med det samme...

Udover det, kiggede han på hendes "rynker" under øjnene, og sagde at det var lidt sorte, og det kunne godt tyde på hun vil få en form for allergi...

Jeg har en allergi for dyr i sjældne perioder, hvor lægen sagde til min kæreste at den vil Julie helt sikkert også få...

Men sig mig..... Får de intet efter deres far? Alt er altid efter moderen.... Hmm....

Det eneste vi fik afvide vi kunne give Julie så hun kunne få en nattesøvn var panodil...

Som sagt, lægen siger der ikke er noget på Julie... Det er bare hoste slim virussen hun har som sine forældre og som florere(staves) rundt i luften for tiden...

Vil bare update dem der nu skulle være interessede... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

wamse

MoarJ skriver:

Har Julie hostet som en gal....

Julie og hendes far var ved lægen og få tjekket hende... Lægen sagde der var ikke noget på lungerne, så det er jo fint... ;)

Han vil så tjekke hende for hun skulle ske og være hævet i halsen.. Så han ville pode hende, det hedder det vel? Det kunne han ikke få lov til og stoppede også med det samme...

Udover det, kiggede han på hendes "rynker" under øjnene, og sagde at det var lidt sorte, og det kunne godt tyde på hun vil få en form for allergi...

Jeg har en allergi for dyr i sjældne perioder, hvor lægen sagde til min kæreste at den vil Julie helt sikkert også få...

Men sig mig..... Får de intet efter deres far? Alt er altid efter moderen.... Hmm....

Det eneste vi fik afvide vi kunne give Julie så hun kunne få en nattesøvn var panodil...

Som sagt, lægen siger der ikke er noget på Julie... Det er bare hoste slim virussen hun har som sine forældre og som florere(staves) rundt i luften for tiden...

Vil bare update dem der nu skulle være interessede... :)

Godt at det ikke var noget slemmere

Her gør det så ikke så meget hvis tøsen ikke arver så meget efter far, for han er multiallergiker, har ADHD og er depressiv, så hun må fisme gerne slægte mig meget på

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

wamse skriver:

Her gør det så ikke så meget hvis tøsen ikke arver så meget efter far, for han er multiallergiker, har ADHD og er depressiv, så hun må fisme gerne slægte mig meget på

Det kan jeg så godt forstå.... ;)

Det eneste Julie kan ske og få efter sin far er migrænen... :( Lægen siger at vi snakke om det når du er 2 år, der kan de først se om hun skulle ske og arve det.. Hele hans familie har det... :(

Anmeld

21. juli 2010

klmf

MoarJ skriver:

Det kan jeg så godt forstå....

Det eneste Julie kan ske og få efter sin far er migrænen... Lægen siger at vi snakke om det når du er 2 år, der kan de først se om hun skulle ske og arve det.. Hele hans familie har det...

Hvis hun har fået migrænen, så er det bare afsted til zoneterapeut. Både min mor og jeg har migræne og det absolut eneste, der kan holde det bare nogenlunde væk er zoneterapi. De bedste penge jeg nogensinde har givet ud

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

lotchen aka Charlotte skriver:

Hvis hun har fået migrænen, så er det bare afsted til zoneterapeut. Både min mor og jeg har migræne og det absolut eneste, der kan holde det bare nogenlunde væk er zoneterapi. De bedste penge jeg nogensinde har givet ud

Vi ved så slet ikke om hun har det endnu, lægen vil ikke kigge på det før hun er 2 år...

Tager det da lige med i bagagen... :)

Anmeld

21. juli 2010

klmf

MoarJ skriver:

Vi ved så slet ikke om hun har det endnu, lægen vil ikke kigge på det før hun er 2 år...

Tager det da lige med i bagagen...

Også bare just in case Min mor kæmpede med det i 20 år, havde stort set altid mindst 1 dag om ugen hun lå bag nedrullede gardiner og kastede op. Kunne ikke tåle, chokolade, rødvin, varme - ingenting skulle der til. Hvad hun ikke har fået af medicin Som et desperat forsøg prøvede hun zoneterapi - og i løbet af 5 behandlinger tror jeg  var der en bedring og nu holder hun det væk med det. Perfekt!

Anmeld

21. juli 2010

klmf

wamse skriver:

Vi krydser da lige fingre for en favorabel gen-blanding dér.... Hold da op...

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

Også bare just in case Min mor kæmpede med det i 20 år, havde stort set altid mindst 1 dag om ugen hun lå bag nedrullede gardiner og kastede op. Kunne ikke tåle, chokolade, rødvin, varme - ingenting skulle der til. Hvad hun ikke har fået af medicin Som et desperat forsøg prøvede hun zoneterapi - og i løbet af 5 behandlinger tror jeg  var der en bedring og nu holder hun det væk med det. Perfekt!

Hvor er det skønt for hende... :)

Min kæreste kan have migræne anfald op til flere gange om dagen... og han kan blive ligeså skidt... Det er bare så synd for de mennesker med migræne.... :(

Anmeld

21. juli 2010

klmf

MoarJ skriver:

Hvor er det skønt for hende...

Min kæreste kan have migræne anfald op til flere gange om dagen... og han kan blive ligeså skidt... Det er bare så synd for de mennesker med migræne....

Det er så forfærdeligt. Når jeg har det værst kan jeg ligefrem finde på at riv emig i håret bare for at det skla gøre ondt et andet sted Han kan ikke medicineres ordentligt??

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

Det er så forfærdeligt. Når jeg har det værst kan jeg ligefrem finde på at riv emig i håret bare for at det skla gøre ondt et andet sted Han kan ikke medicineres ordentligt??

Lægerne mener han misbruger pillerne... :(

Han kan jo ikke gøre for at han kan få det flere gange om dagen...

Han får Sumatriptan 50 mg.. Han er meget imod at skal op mere i mg... Det kan jo hjælpe ham lidt mere... Han er en stædig en når det handler om sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.