Ja er nu i mine tanker, begyndt at blive sådan lidt.... Tænker lidt på om jer der havde prøblemer før de 12-13 uger var gået, om i mærkede det, eller om kroppen ændrede tegn, feks om jeres kvalme pludselig forsvandt eller lignende.
man går jo lidt og bekymrer sig, når man ikke er nået over de 12 uger, og var da egentlig beroliget af at vi havde set vores lille spire, 6+6 med hjerteblink og det hele, lige indtil jeg læste, om en anden, hvis lille spire, pludselig i 8 graviditetsuge (7+x) var holdt op med at vokse 
har så ondt af dem, som oplever dette, men tænker også på om man kan opdage noget, feks om den kvalme man har, stopper, eller om man bliver ved at have alle graviditetssymptomer.
selv har jeg enormt kvalme, og lugtproblemer, dvs mange dufte kan jeg pludselig ikke ha, da de giver kvalme, døjer med svimmelhed, men sjovt nok er ligamentsmerterne, der ikke så meget mere som de har været.
håber nogle har mod på at fortælle om deres oplevelser, selvom det er et hårdt emne, og sender jer der har måtte opleve disse ting en stor krammer 
ved forresten ik om emnet er i korrekt kategori
Anmeld