Han bliver derinde foreløbigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

LinLin

Efter tjek på Skejby har vi fået at vide at alt ser fint ud - min livmoderhals er ok lang! Han har vendt sig med hovedet nedad og ligger godt puttet ned (står ikke fast endnu ) - så vi håber bare han bliver liggende på den måde og så vil komme ud om en 5 ugers tid Han blev i øvrigt vurderet til omkring 2000 g

Fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

<3

Mor til David skriver:

Efter tjek på Skejby har vi fået at vide at alt ser fint ud - min livmoderhals er ok lang! Han har vendt sig med hovedet nedad og ligger godt puttet ned (står ikke fast endnu ) - så vi håber bare han bliver liggende på den måde og så vil komme ud om en 5 ugers tid Han blev i øvrigt vurderet til omkring 2000 g

Fantastisk

Tillykke

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Mor til David skriver:

Fantastisk

Super...

og fin vægt... vi for han bliver inde i hulen 4-5 uger endnu...

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Kirle skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

noname skriver:

Super...

og fin vægt... vi for han bliver inde i hulen 4-5 uger endnu...

Jep!

- er du ikke kommet afsted endnu?

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Mor til David skriver:

Jep!

- er du ikke kommet afsted endnu?

he he he, nej... men skal ind og have kørt en strimmel om lidt...

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

noname skriver:

he he he, nej... men skal ind og have kørt en strimmel om lidt...

Ok

Held og lykke!

Anmeld

21. juli 2010

Vial

Hvor dejligt at få at vide. Så slapper man lidt af igen.

Jeg render selv ud og ind af hospitalet med forkortet livmoderhals, regelmæssige plukkeveer og tegnblødninger.. og er bare glad for hver dag der går og jeg stadig holder på mine tvillinger. Pt. er meldingen, at jeg sagens kan gå 4 uger endnu (det ændrer sig alt efter hvilken læge jeg taler med..).

I øvrigt super fedt billede af maven med målebåndet. Overvejer at kopiere det (jaja, ikke din mave, men lave samme stunt. Synes det ser så cool ud).

Krydser ben og fingre for os begge.

Anmeld

21. juli 2010

wamse

Tillykke

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Hvor dejligt at få at vide. Så slapper man lidt af igen.

Jeg render selv ud og ind af hospitalet med forkortet livmoderhals, regelmæssige plukkeveer og tegnblødninger.. og er bare glad for hver dag der går og jeg stadig holder på mine tvillinger. Pt. er meldingen, at jeg sagens kan gå 4 uger endnu (det ændrer sig alt efter hvilken læge jeg taler med..).

I øvrigt super fedt billede af maven med målebåndet. Overvejer at kopiere det (jaja, ikke din mave, men lave samme stunt. Synes det ser så cool ud).

Krydser ben og fingre for os begge.

Årh det lyder træls Håber de også lige bliver derinde nogle uger endnu!

Du kopierer bare  (102 cm!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.