Jeg vælger lige at lave det her indlæg anonymt, da jeg syntes det er et lidt personligt emne.
Det forholder sig således at inden min mand og jeg fik vores 2 dejlige piger, der havde vi bare det bedste sexliv. Vi kunne dyrke sex på alle tider af døgnet, og jeg elskede det. Da jeg så blev gravid første gang, dyrkede vi også sex imens jeg var gravid. Jeg mistede desværre barnet efter lidt over 3 måneder. Jeg blev hurtigt gravid igen. Under den graviditet dyrkede vi overhovede ikke sex. Eller det vil sige, jeg afhjælp min mand med ja i ved nok hvad jeg mener. Da vores store datter så var føde, var det et helvede at komme igang med sexlivet igen. det kom aldrig sådan rigtig igang, det var ikke det der spontane noget som det engang var, men på den anden side, så er det jo heller ikke nemt med spontan sex når man har et barn. Jeg blev dog alligevel gravid med vores datter, og under den graviditet dyrkede vi heller ikke sex. Jeg ved ikke hvad det er med mig, men jeg havde bare ikke lyst til det.. Ikke fordi der er noget galt med min mand eller noget.. det sagde mig bare ikke noget.
Nu hvor vores mindste datter snart bliver 2 år, kan man heller ikke sige at der er gang i sexlivet. Min mand savner det, og punker mig tit for det. Han tror det er ham der er noget galt med.. Men det er det ikke.. Jeg har bare ikke lyst.. Også fordi at det nærmest skal skemalægges. Det sigermig ikke noget at aftale at dyrke sex om aftenen når børnene sover. Også fordi at der er jeg tit temmelig træt.
Det er lissom bare gledet totalt ud på at sidespor.
Jeg tror dog ikke vi er de eneste der har det sådanne her, men jeg kunne egentlig godt tænke mig nogle gode råd til hvordan man kommer til at få et ordenligt sexliv igen..
Knus
Anmeld