Når man er 3+0???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Svane83

TrineLærke skriver:

Det forstår jeg godt - jeg er også vildt nervøs. Frygter bare at den ikke bliver der.

Men så må nan prøve igen.

Ja der er selvfølgelig ikke andet for, men vi krydser og 7-9-13 så bliver de der selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Ja der er selvfølgelig ikke andet for, men vi krydser og 7-9-13 så bliver de der selvfølgelig

Ja vi  alt hvad vi kan

Anmeld

21. juli 2010

oo

3+0 er lig med 4. uge. uge 4 er lig med 4+0 (eller mere). men hvis du siger 4. uge så betyder det at du er 3+noget...forvirrende?!

Anmeld

21. juli 2010

AnneBJ

Og hvordan ved man så, hvor mange uger man er? Jeg er godt klar over man kan bruge terminsberegner osv., men når man, som jeg,  har en hamrende uregelmæssig cyklus er det jo lidt svært. Det er i dag præcis 5 uger siden jeg havde sidste første mens dag - er jeg så 5+0 i dag?

Anmeld

21. juli 2010

Ann.

AnneBJ skriver:

Og hvordan ved man så, hvor mange uger man er? Jeg er godt klar over man kan bruge terminsberegner osv., men når man, som jeg,  har en hamrende uregelmæssig cyklus er det jo lidt svært. Det er i dag præcis 5 uger siden jeg havde sidste første mens dag - er jeg så 5+0 i dag?

Man skal tælle fra sin sidste mens. først dag

Anmeld

21. juli 2010

AnneBJ

TrineLærke skriver:

Man skal tælle fra sin sidste mens. først dag

Okay, tak for det

Anmeld

21. juli 2010

dithmer

TrineLærke skriver:

Ja det kan jeg godt se - men synes bare at det skulle hedde 3+1 før man var i uge 4?

Hej. Det skal hedde 3+1 før du er i uge 4. 3+0 så er du 3 fulde uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.