Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger så har jeg taget en test mere og der er vidst ingen tvivl det er gået rigtig stærkt, i første forsøg var den der. vi er meget spændte og rigtig glade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
line melias mor skriver: hej piger så har jeg taget en test mere og der er vidst ingen tvivl det er gået rigtig stærkt, i første forsøg var den der. vi er meget spændte og rigtig glade
wow! Tillykke med det
Weee stort tillykke Og hvor er du sej - jeg kan se at lille Melia ikke er så gammel - hvor er det dejligt at høre at du allerede har overskud til en lille ny Sikke fornøjelse de vil få af hinanden
Nanna444 skriver: Weee stort tillykke Og hvor er du sej - jeg kan se at lille Melia ikke er så gammel - hvor er det dejligt at høre at du allerede har overskud til en lille ny Sikke fornøjelse de vil få af hinanden
tusind tak skal du have ja det bliver så dejligt
linselouise skriver: wow! Tillykke med det
tusind tak!
Stort tillykke.
lillespurv19 skriver: Stort tillykke og hvor er det fedt du har modet til 2 småbørn, ville jeg ønske jeg havde.. Men niks, her skal der altså gå nogle år
Stort tillykke og hvor er det fedt du har modet til 2 småbørn, ville jeg ønske jeg havde.. Men niks, her skal der altså gå nogle år
hehe tak jeg er da også lidt skræmt men mon ikke det går. tror absolut det bliver hårdere end man lige forventer
line melias mor skriver: hehe tak jeg er da også lidt skræmt men mon ikke det går. tror absolut det bliver hårdere end man lige forventer
Stort tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128