opdatering på jeg tror sgu den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

line melias mor

hej piger så har jeg taget en test mere og der er vidst ingen tvivl det er gået rigtig stærkt, i første forsøg var den der. vi er meget spændte og rigtig glade

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

L.J.L

line melias mor skriver:

hej piger så har jeg taget en test mere og der er vidst ingen tvivl det er gået rigtig stærkt, i første forsøg var den der. vi er meget spændte og rigtig glade

wow! Tillykke med det

Anmeld

21. juli 2010

Nanna444

Weee stort tillykke Og hvor er du sej - jeg kan se at lille Melia ikke er så gammel - hvor er det dejligt at høre at du allerede har overskud til en lille ny Sikke fornøjelse de vil få af hinanden

Anmeld

21. juli 2010

line melias mor

Nanna444 skriver:

Weee stort tillykke Og hvor er du sej - jeg kan se at lille Melia ikke er så gammel - hvor er det dejligt at høre at du allerede har overskud til en lille ny Sikke fornøjelse de vil få af hinanden

tusind tak skal du have ja det bliver så dejligt

Anmeld

21. juli 2010

line melias mor

linselouise skriver:

wow! Tillykke med det

tusind tak!

Anmeld

21. juli 2010

quity

Stort tillykke.

Anmeld

21. juli 2010

Koen.

Stort tillykke og hvor er det fedt du har modet til 2 småbørn, ville jeg ønske jeg havde.. Men niks, her skal der altså gå nogle år

Anmeld

21. juli 2010

line melias mor

lillespurv19 skriver:

Stort tillykke og hvor er det fedt du har modet til 2 småbørn, ville jeg ønske jeg havde.. Men niks, her skal der altså gå nogle år

hehe tak jeg er da også lidt skræmt men mon ikke det går. tror absolut det bliver hårdere end man lige forventer

Anmeld

21. juli 2010

Koen.

line melias mor skriver:

hehe tak jeg er da også lidt skræmt men mon ikke det går. tror absolut det bliver hårdere end man lige forventer

Det ska det helt sikkert, men held og lykke

Anmeld

21. juli 2010

FruHolm <3

Stort tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.