Ja så blev jeg endelig moster igen til en lille smuk dreng
Jeg vil ikke så meget med dette indlæg, udover at fortælle hvor stærk en søster jeg har!
Hun var gået 3 dage over tid i går og fik i mandags endelig overtalt en læge at hun skulle sættes igang. Hun har haft en smertefuld graviditet, da hun har brok i begge sidder af lysken.
Nå, men de tog vandet tirsdag kl 11 og hun var 1 cm åben, så hun også vedrop. Hun havde meget kræftige veer hele tiden og det gjorde så ondt fordi der kom så meget tryk på hendes brok. Desuden kastede hun bare helt vildt op når hun havde en ve.
Kl 16 var hun kun 3-4 cm åben og de ville ligge en epi, men efter mange forsøg måtte de give op og nu havde de rodet så meget deromme at ikke kunne være nogen steder for smerte!! Vores mor og hendes kæreste var begge med, men vores mor kunne slet ikke klare og græd bare også, for hun fik intet mod smærter. Hendes kæreste klarede det bare så godt og hjalp alt det han kunne.
kl 19 var hun kun 6cm åben og gav de hende så lidt morfin og det hjalp lidt.
Kl 23 var hun 7cm åben!!! Hun tiggede og bad om et kejsersnit, men det ville de ikke.
Kl 5 siger de endelig at hun skal ha kejsersnit, da hendes krop helt har sagt fra. Hun har ikke en eneste ve tiltrods for der er fuld på vedroppet. De havde også prøvet at tage ham med sugekop, men hun kunne slet ikke presse nok, for der var jo ingen veer. Så de skulle skubbe ham op igen!
kl ca 6 blev lille william født og han er bare så smuk!! Men hold op jeg tudede da jeg så min søster!!! Hun lignede en der havde fået tortur!!! Det har var hendes første fødsel...
Det blev lidt langt, synes bare hun har fortjent alt mulig ros for alt det hun har været igennem!!
Kram Camille som er så pisse stolt af hendes søster!!!!