test og blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

moniquesmor

hej skønne tøser..

jeg var til lægen igår og tisse på en test negativ, så jeg trode det var det og min krop bare var syg.. men sygeplejsken tog en blodprøve også (av da jeg har blodåre de ikke kan finde så 7 stik før det lykkes)

er der nogen af jer der blive test negativ på test med positiv på blodprøve..? og hvorfor kan det lad sig gøre.?

hilsen michelle der forsvar på om monique af lige vel kan få den lille søster hun ønsker sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Snefnug1984

Du kan jo være én af dem som ikke danner nok hcg endnu til at en test kan vise en graviditet..

Anmeld

21. juli 2010

moniquesmor

JordbærBlomst skriver:

Du kan jo være én af dem som ikke danner nok hcg endnu til at en test kan vise en graviditet..

først gang jeg var gravid gjort jeg men kan der være forskel .?

Anmeld

21. juli 2010

moniquesmor

blodprøven var negativ have ellers vende mig til tanken om af hver alene mor til 2

Anmeld

21. juli 2010

CamillaValby

moniquesmor skriver:

blodprøven var negativ have ellers vende mig til tanken om af hver alene mor til 2

Du får lige en

Fik selv taget en blodprøve i dag som var negativ.

Anmeld

21. juli 2010

moniquesmor

CamillaValby skriver:

Du får lige en

Fik selv taget en blodprøve i dag som var negativ.

tak og en til dig også

Anmeld

21. juli 2010

NLME<3

Jep, jeg er en af dem der ikke kan teste positiv. da jeg var gravid med mikkel, havde jeg taget så mega mange test, og de var alle negative, så havde jeg så ondt i maven en dag, jeg kunne  bare ingen ting, så ringede til lægen, og hun ville lige se mig. så tog hun en blodprøve og så var jeg 10 uger henne. jeg havde også min mins. under hele graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.