problemer med flaske og suttebrik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

AnnePedersen

har nogen af jer prøvet at have for meget kalk i jeres vand???

hos os gør det at vores flasker, sutter osv ´får en mælke hvid støv belægning over det hele.

folk siger det sker der ikke noget ved, men synes ikke det er lækkert at se, når jeg ved jeg ikke må skylle det af for så er det ikke steril længere, men jeg synes også det virker træls at hælde hendes modermælkserstatning i en falske der er støvet.

har i nogen råd????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Mor til L&S

Ja jeg har også lidt problemer med det her, men ikke så slemt, men jeg skyller altså lige flasken under vand inden jeg hælder MME i, men Liva er også snart 4 mdr gammel

Anmeld

22. juli 2010

AnnePedersen

ja det tør jeg ikke helt når Naja ikke er så gammel endnu.... men det er da bare så træls med det kalk

Anmeld

22. juli 2010

Assi

vi havde samme problem - hæld lidt eddike i vandet når du koger flaskerne - så slipper du for kalken

Anmeld

22. juli 2010

mariamiss6

AnnePedersen skriver:

har nogen af jer prøvet at have for meget kalk i jeres vand???

hos os gør det at vores flasker, sutter osv ´får en mælke hvid støv belægning over det hele.

folk siger det sker der ikke noget ved, men synes ikke det er lækkert at se, når jeg ved jeg ikke må skylle det af for så er det ikke steril længere, men jeg synes også det virker træls at hælde hendes modermælkserstatning i en falske der er støvet.

har i nogen råd????

Vask dine ting.
Kog vandet.
Og si det så ud over tingene, gennem et kaffefilter, det skulel gerne holde kalken i filteret

En almindelig sigte virker ikke, for den er ikke fin nok til at holde på kalken....

Jeg endte med at smide en kop ud, fordi kalkaflejringer var så vildt tykke, så jeg ikke engang gad at prøve på at rense det af... det var da jeg kogte silikonedutter i mikroovnen...

Nåh men det brude være tilstrækkeligt, hvis du vasker alt ting rent, og så skolder det bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.