I tilfælde af skilsmisse, hvor meget skal fadren så betale..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Anonym trådstarter

Hvor meget skal fadren betale til modren i børnetilskud når man bliver skilt?? Er det indkomstbestemt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Maddox

Mener det er omkring 1000 kr.. Du kan dog søge om mere, hvis han har en høj indtægt.

Anmeld

21. juli 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hvor meget skal fadren betale til modren i børnetilskud når man bliver skilt?? Er det indkomstbestemt??

Det kommer an på hvor meget han tjener - du kan søge om forhøjet faderskabsbidrag men så skal han vist tjener over 400.000 om året.

Ellers er det 1170 kroner om måneden

Anmeld

21. juli 2010

IAH

Hej hej

Ja, det er det.. Prøv at kigge her evt... http://www.familieadvokaten.dk/index.asp?hovedramme=/emner/333.html 

se under "emne nummer 339" og "Almindelige Bidrag"

Iben

Anmeld

21. juli 2010

Svei

For lidt.....

Anmeld

21. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

For lidt.....

Anmeld

21. juli 2010

Svei

Jeanne skriver:

Ps. Sidder her og er så hidsig over min x i dag udtalte sig at han sagtens kunne gå hjemme hvis han bare fik børnene for så skulle jeg betale alle de penge til ham....uhhh, jeg brækker mig sgu....grrrr...magen til mangel på forstand og viden...

Anmeld

21. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

Ps. Sidder her og er så hidsig over min x i dag udtalte sig at han sagtens kunne gå hjemme hvis han bare fik børnene for så skulle jeg betale alle de penge til ham....uhhh, jeg brækker mig sgu....grrrr...magen til mangel på forstand og viden...

Ja det lader da ikke til han ved hvad det koster Og velkommen tilbage Eva

(kan du ikke lede lidt efter hans forstand? Jeg tror han glemte at tage den med da i gik fra hinanden )

Anmeld

21. juli 2010

Svei

Jeanne skriver:

Ja det lader da ikke til han ved hvad det koster Og velkommen tilbage Eva

(kan du ikke lede lidt efter hans forstand? Jeg tror han glemte at tage den med da i gik fra hinanden )

Ja, det kan du have ret i...han gør mig sgu bare så...grrrr....og tak, nu fandt han mig alligevel jo, så ingen grund til andet navn...

Anmeld

21. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

Ja, det kan du have ret i...han gør mig sgu bare så...grrrr....og tak, nu fandt han mig alligevel jo, så ingen grund til andet navn...

Og hvad er det så han lige regner med at få ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.