mangler lidt inspiration til pigeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.800 visninger
6 svar
1 synes godt om
21. juli 2010

Anitta J

har i evt lyst til at vise mig jeres? jeg synes der mangler noget inde på værelset, og så er det bare gået hen og blevet ALT for lyserødt.. så derfor mangler jeg lidt inspiration, og avt få nogle flere farver på værelset.. sender lige nogle billeder med så i kan se hvordan det er nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

bagger26

Jeg havde også en plan om, at det ikke skulle være lyserødt da jeg gik i gang med sofias værelse, hehe men det endt med at blive meget mere lyserødt end først planlagt.. tsk tsk.. Sådan kan det jo gå, er ellers helt vild med de værelser som ender med at blive rigtig retro, men endt selv i modsatte grøft, er nu glad for det alligevel..

På det sidste billed skal hendes tremmeseng stå når hun engang kommer på eget værelse..

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Vores er ikke luserødt, jeg magtede ikke at væggene skulle malet lyserøde, vi valgte i stedet for et knald rødt gulvtæppe og creme vægge. Der er blevet sat nogle flere sager ind på værelset siden disse billeder.

Vi er selv ret godt tilfredse med resultatet...

Knus NoName 39+0

Anmeld

21. juli 2010

Tulle28

camian skriver:

har i evt lyst til at vise mig jeres? jeg synes der mangler noget inde på værelset, og så er det bare gået hen og blevet ALT for lyserødt.. så derfor mangler jeg lidt inspiration, og avt få nogle flere farver på værelset.. sender lige nogle billeder med så i kan se hvordan det er nu

Nej stop stop... Synes du der MANGLER noget?? Det er da alt for sødt - jeg får helt dårlig samvittighed over vores børneværelse

Jeg synes det er fint som det er - jeg ville gerne bo der, hvis jeg var en lille pige

Knus Tulle

Anmeld

21. juli 2010

Anitta J

Tulle28 skriver:

Nej stop stop... Synes du der MANGLER noget?? Det er da alt for sødt - jeg får helt dårlig samvittighed over vores børneværelse

Jeg synes det er fint som det er - jeg ville gerne bo der, hvis jeg var en lille pige

Knus Tulle

hehe ja jeg synes det mangler lidt, der mangler lidt der giver lidt liv der inde. lidt farver, lidt varieret legetøj

Anmeld

21. juli 2010

Anitta J

men at få nogle hylder op på væggene og sætte farveriige pyntegenstande, kunne jo hjælpe på det

Anmeld

21. juli 2010

Chamomile

Jeg synes nu det ser helt perfekt ud Hvad med evt. at sætte hylder op med div. pynteting i alverdens farver så det bryder det lyserøde? Lige det bedste jeg kan komme med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.