2 børn, hvad med transport?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Hvis man nu har 2 børn, hvad skal man så vælge til det nye barn? - en søskende vogn eller blot en ny barnevogn?

Hvad er bedst for jer og hvorfor? 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Lillefe

Nu har jeg ikke børn så tæt men udmiddelbart ville jeg vælge noget i denne her stil da den er smallere når man skal rundt omkring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Perl skriver:

Nu har jeg ikke børn så tæt men udmiddelbart ville jeg vælge noget i denne her stil da den er smallere når man skal rundt omkring

okay, jeg synes den er smart, men jeg tænker at det nederste barn ikke vil kunne komme til og se. Og der udover har far her hjemme str. 46 i sko, så den er vist umulig og gå ordenligt med.

Men tak fordi du skrev.

Anmeld

21. juli 2010

bagger26

Jeg har sådan en dejlig sag, den er ikke særlig bred, er lavet så den passer igennem en standart dør, dette gør så at liftdelen er lidt smal, vil tro man kan bruge den til de er 6-9 mdr, men så bruger man jo bare klapvognsdelen derefter, har en alm barnevogn her hjemme til den mindste...

Den er super lækker syntes jeg, kan slå den ud med en hånd og dreje med den med en finger..

Og så er den billig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2010

XXSS

Vi har købt denne Brio Double Wave på tilbud i Danmark for 2500 (normal pris 5000).

Den er god da børnene kan sidde ved siden af hinanden og man kan lægge sæderne helt ned hver for sig - så hvis den ene er træt kan denne sove og den anden sidde. Vi har købt en blød babylift som ligger i den ene side akkurat som en barnevognskaleche og så sidder vores "store" pige i den anden side... Fungerer rigtig godt og vi er glade for den.

Den Perl har anbefalet vil jeg absolut IKKE anbefale, da barnet som sidder bagerst "ligger" under det andet sæde - det er ikke særlig praktisk og de vil aldrig kunne sidde ved siden af hinanden men nærmest ovenpå hinanden.

Vi kiggede på den allerførst og nej tak.

Brioen som vi har købt kan komme ind igennem de fleste butiksdøre - den er ikke særlig bred.

Håber det kunne bruges - oprettede selv en lignende tråd jeg da jeg skulle købe - forskellen på mine unger er, den store på 18 mdr. og den lille på 6 dage.

Anmeld

21. juli 2010

XXSS

21. juli 2010

Lillefe

DatterMalou skriver:

okay, jeg synes den er smart, men jeg tænker at det nederste barn ikke vil kunne komme til og se. Og der udover har far her hjemme str. 46 i sko, så den er vist umulig og gå ordenligt med.

Men tak fordi du skrev.

Ja ok det kan jeg godt se.. det er måske ikke så fedt at barnet sidder bag ved.. havde jeg ikke lige tænkt over men jeg har jo heller ikke nogen børn så tæt...

Anmeld

14. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis man nu har 2 børn, hvad skal man så vælge til det nye barn? - en søskende vogn eller blot en ny barnevogn?

Hvad er bedst for jer og hvorfor? 

knus

Vi har 17 mdr. mellem vores børn og vi har denne søskende klapvogn som vi slet ikke har kunne undvære. Vi har dog også haft en barnevogn når jeg har gået tur med Lina alene og som hun har sovet i hjemme.

Klik på billedet, for at se et større billede http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11213

Den er virkelig handy og nem at slå sammen, så den fylder ingenting

Anmeld

14. august 2010

nynne-l

bagger26 skriver:

Jeg har sådan en dejlig sag, den er ikke særlig bred, er lavet så den passer igennem en standart dør, dette gør så at liftdelen er lidt smal, vil tro man kan bruge den til de er 6-9 mdr, men så bruger man jo bare klapvognsdelen derefter, har en alm barnevogn her hjemme til den mindste...

Den er super lækker syntes jeg, kan slå den ud med en hånd og dreje med den med en finger..

Og så er den billig..

hvor har du købt din

Anmeld

15. august 2010

bagger26

nynne-l skriver:

hvor har du købt din

I ønskebørn, mener det der hedder kære børn også har den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.