Hjælp min datter faldt ned på gulvet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.688 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Hollybaby

Det værst tænkelige skete her til morges. Min datter på knap 6 måneder, sidder hos sin far og roder med noget legetøj. Tror hun får øje på noget interessant på bordet, for pludselig laver hun et spjæt, og ruller ud af armen og armlænet, direkte ned på gulvet! Vi nåede slet ik at reagere, vi blev bare så forskrækkede.

Hun blev naturligvis så ked af det, og har fået en bule på den ene side af hovedet

Vi er så kede af det skete, og føler os bare som verdens dårligste forældre, og jeg kan ikke lade være med at blive sur på min kæreste, over at han kunne "lade det ske."

Jeg har snakket med sundhedsplejersken, og der er heldigvis ingen grund til bekymring, da hun efterfølgende ikke har opført sig anderledes end hun plejer, eller kastet op.

Men nu tænker jeg at det er bedst lige at få hende tjekket hos lægen. Bulen er hverken blå eller rød, men blød af væske, er dog blevet mindre i løbet af dagen.

nogle der har oplevet lignende, eller har et godt råd til hvad jeg skal holde øje med, efter sådan et fald. Er bare stadig helt rystet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Ranarupta

Hollybaby skriver:

Det værst tænkelige skete her til morges. Min datter på knap 6 måneder, sidder hos sin far og roder med noget legetøj. Tror hun får øje på noget interessant på bordet, for pludselig laver hun et spjæt, og ruller ud af armen og armlænet, direkte ned på gulvet! Vi nåede slet ik at reagere, vi blev bare så forskrækkede.

Hun blev naturligvis så ked af det, og har fået en bule på den ene side af hovedet

Vi er så kede af det skete, og føler os bare som verdens dårligste forældre, og jeg kan ikke lade være med at blive sur på min kæreste, over at han kunne "lade det ske."

Jeg har snakket med sundhedsplejersken, og der er heldigvis ingen grund til bekymring, da hun efterfølgende ikke har opført sig anderledes end hun plejer, eller kastet op.

Men nu tænker jeg at det er bedst lige at få hende tjekket hos lægen. Bulen er hverken blå eller rød, men blød af væske, er dog blevet mindre i løbet af dagen.

nogle der har oplevet lignende, eller har et godt råd til hvad jeg skal holde øje med, efter sådan et fald. Er bare stadig helt rystet

Åha altså, stakkels pige... 

I er altså ikke dårlige forældre! Sådan noget sker, men som regel ikke mere end én gang, da I nu bliver endnu mere obs på det.

Stort kram til jer alle!

Anmeld

20. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Rolig rolig.... Jeg husker tydeligt følelsen... Vores datter er faldet ned fra sofaen een gang og ned fra sengen een gang... Jeg ringede til lægen hver gang, men det eneste de siger er at du skal holde øje med om den lille har hjernerystelse eller begynder at flakke med øjnene...

Anmeld

20. juli 2010

mariamiss6

Ved du hvad, lignende ting sker faktisk oftere end du tror - eller rettere for flere end du tror... De fleste har prøvet at baby pludselig kunne rulle, eller møve rundt, og så er baby røget ned ad enten mors og fars seng, eller sofaen...

og jeg har selv prøvet at jeg kom til at slå babys hovede ind i et trappegelænder, fordi vi var ved at falde ned ad trappen, og jeg tog fra med albuen, i ren refleks - desværre var det den arm jeg bar min store søn på....

Det er i de færreste tilfælde at baby kommer til skade...

Når hun nu ikke har kastet op, eller været ualmindelig træt, og svær at holde vågen, eller meget slatten i forhold til normalt, og bulen er blevet mindre end tidligere, så er jeg sikker på der ikke er noget galt, og det er unødvendigt at tage til lægen...

Jeg kan godt forstå du blev forskrækket, og jeg kan også godt forstå du bliver lidt træt på din kæreste over han ikke var mere opmærksom når hun nu sad hos ham... MEN mon ikke han er mindst lige så ked af det som dig? og i hvert fald mere ked af det end jeres datter, som garanteret allerede har glemt det

Giv du kæresten og lillepigen et ekstra langt kram i aften. Jeg er sikker på hun har det fint

Anmeld

20. juli 2010

Mira0911

Vores er faldt ud af sofaen mange gange og ud af vores seng en gang...

Og det sker kun når hun er enorm vild og der skal ske noget...

Men alligevel har jeg det enormt dårligt når hun er faldet ned....

Anmeld

20. juli 2010

Hollybaby

Ok så er jeg mere rolig. Blev bare så forskrækket, og har gået og pylret om hende hele dagen. Sket er sket, og vi ved nu, at vi ska være ekstra opmærksomme i fremtiden. Har tit læst og hørt om babyer, der er faldet på gulvet, og intet er sket, men når det så er ens egen, er der vel ikke noget at sige til at man panikker

Anmeld

20. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,det skete også for os i dag!Min mor skulle passe Alexander og da vi kom hjem kunne vi høre ham skrige helt ude på vejen.Min stakkels mor sad med ham og var selv ved at græde.Han har et stort legetårn med gynger og rutsjebane i haven,og han var kravlet op af rutsjebanen,i tårnet,og var faldet ud på den anden side,inden min mor nåede derover.Og der var pænt langt ned

Anmeld

21. juli 2010

Hollybaby

Pernilleh skriver:

Uha,det skete også for os i dag!Min mor skulle passe Alexander og da vi kom hjem kunne vi høre ham skrige helt ude på vejen.Min stakkels mor sad med ham og var selv ved at græde.Han har et stort legetårn med gynger og rutsjebane i haven,og han var kravlet op af rutsjebanen,i tårnet,og var faldet ud på den anden side,inden min mor nåede derover.Og der var pænt langt ned

Puha en grim oplevelse. Håber ik der skete noget alvorligt med ham!

Anmeld

21. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Hollybaby skriver:

Puha en grim oplevelse. Håber ik der skete noget alvorligt med ham!

TakNej,det lader heldigvis ikke til der skete noget...nu er det snart 24 timer siden.Han havde dog pludselig høj feber i nat,39,6,men varmen havde nok lidt at sige.Men meget mærkeligt.Han var feberfri her til morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.