Ved du hvad, lignende ting sker faktisk oftere end du tror - eller rettere for flere end du tror... De fleste har prøvet at baby pludselig kunne rulle, eller møve rundt, og så er baby røget ned ad enten mors og fars seng, eller sofaen...
og jeg har selv prøvet at jeg kom til at slå babys hovede ind i et trappegelænder, fordi vi var ved at falde ned ad trappen, og jeg tog fra med albuen, i ren refleks - desværre var det den arm jeg bar min store søn på....
Det er i de færreste tilfælde at baby kommer til skade...
Når hun nu ikke har kastet op, eller været ualmindelig træt, og svær at holde vågen, eller meget slatten i forhold til normalt, og bulen er blevet mindre end tidligere, så er jeg sikker på der ikke er noget galt, og det er unødvendigt at tage til lægen...
Jeg kan godt forstå du blev forskrækket, og jeg kan også godt forstå du bliver lidt træt på din kæreste over han ikke var mere opmærksom når hun nu sad hos ham... MEN mon ikke han er mindst lige så ked af det som dig? og i hvert fald mere ked af det end jeres datter, som garanteret allerede har glemt det

Giv du kæresten og lillepigen et ekstra langt kram i aften. Jeg er sikker på hun har det fint
Anmeld