SonyEricsson X10 Mini Pro og SonyEricsson Vivaz Pro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Ranarupta

Thildesmor skriver:

det er den almindelige, åhh jamen jeg synes nu det er smart at skærmen ikke er større, det er mere generelt at det touch ikke fungerer for mig

Ja, jeg kan godt følge dig mht. skærmens størrelse og jeg er også delvist enig. For jeg vil gerne kunne læse mails og tjekke kalender og have et større overblik, men til andre ting er den mindre skærm helt perfekt!

Havde på et tidspunkt en htc magic, som bare ikke var fintfølende nok i touch-delen. Det er iPhonen, som jeg også overvejer at købe, når den nye kommer. Jeg er bare blevet forelsket i det der tastatur x10 mini pro'en har. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Hej, 

Er der nogle, der har disse?
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/vivazpro?cc=dk&lc=da 

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=dk&lc=da

I så fald, hvad synes I så om dem?

Jeg har x10 mini og min løber ret hurtig tør for strøm og man hører dårligt i den under samtale... men ellers er jeg ret glad for den!

Anmeld

21. juli 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Jeg har x10 mini og min løber ret hurtig tør for strøm og man hører dårligt i den under samtale... men ellers er jeg ret glad for den!

Ok... Hører man meget dårligt?

Og det er også den almindelige, du har?

Bruger du den til facebook, mails og sådan noget? 

Anmeld

21. juli 2010

Stine85

Ranarupta skriver:

Hej, 

Er der nogle, der har disse?
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/vivazpro?cc=dk&lc=da 

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=dk&lc=da

I så fald, hvad synes I så om dem?

Den største forskel på de to - er styresystemet.

X10 mini pro er en android telefon

Vivaz pro er en symbian telefon...

Vi har desværre ikke fået mini pro i min butik endnu  så det gør det lidt svært at forklare forskelle...

Men gå på Sony Ericsson's hjemme side og sæt dem op mod hinanden.

Anmeld

21. juli 2010

Ranarupta

Stine85 skriver:

Den største forskel på de to - er styresystemet.

X10 mini pro er en android telefon

Vivaz pro er en symbian telefon...

Vi har desværre ikke fået mini pro i min butik endnu  så det gør det lidt svært at forklare forskelle...

Men gå på Sony Ericsson's hjemme side og sæt dem op mod hinanden.

Tak, skal du have! 

Jeg kender ikke Symbian, men har været tilfreds med Android

Anmeld

21. juli 2010

Stine85

Ranarupta skriver:

Tak, skal du have! 

Jeg kender ikke Symbian, men har været tilfreds med Android

Det var skal så lidt

Anmeld

21. juli 2010

saraa

hej hej!!

jeg har selv vivaz pro og er rigtig glad for den, der har slet ikke været  nogen problemer med den, indtil videre ihvertfald..  Først troede jeg den ville blive alt for svær at finde ud af, men den er let tilgængelig, så hvis jeg skulle vælge mellem de to havde jeg valgt vivaz pro, men i mit tilfælde tror jeg os at mini pro ville blive lidt for lille.. 

knus sara

Anmeld

21. juli 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Ok... Hører man meget dårligt?

Og det er også den almindelige, du har?

Bruger du den til facebook, mails og sådan noget? 

Den almindelige? Hmm det tror jeg. Ja jeg bruger den til mails facebook og baby.dk og der er den rigtig god. Der skal ikke være trafikstøj når du bruger den til at ringe så har du altså svært ved at gennemføre en samtale. Og det med strømmen irriterer mig også men det er nok fordi det er en smartphone.

Anmeld

21. juli 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Den almindelige? Hmm det tror jeg. Ja jeg bruger den til mails facebook og baby.dk og der er den rigtig god. Der skal ikke være trafikstøj når du bruger den til at ringe så har du altså svært ved at gennemføre en samtale. Og det med strømmen irriterer mig også men det er nok fordi det er en smartphone.

Den almindelige er den uden det udskydelige tastatur...

Ja, smartphones bruger meget strøm!

Fedt, at den er god på nettet. Min største "bekymring" ang. tlf'en er at skærmen bliver for lille, men det lader ikke til at være et problem?

Anmeld

21. juli 2010

Ranarupta

saraa skriver:

hej hej!!

jeg har selv vivaz pro og er rigtig glad for den, der har slet ikke været  nogen problemer med den, indtil videre ihvertfald..  Først troede jeg den ville blive alt for svær at finde ud af, men den er let tilgængelig, så hvis jeg skulle vælge mellem de to havde jeg valgt vivaz pro, men i mit tilfælde tror jeg os at mini pro ville blive lidt for lille.. 

knus sara

Super! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.