Trille gigant :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Mimbi

Hej

Jeg har været ude og se på barnevogne... så, så trille gigant og kunne meget godt li' den

Er der nogle af jer kvinder der har en trille gigant ?

kom med jeres erfaringer med den

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Laulund87

Mimbi skriver:

Hej

Jeg har været ude og se på barnevogne... så, så trille gigant og kunne meget godt li' den

Er der nogle af jer kvinder der har en trille gigant ?

kom med jeres erfaringer med den

knus

Jeg har den og elsker den! Den har et stort lillemål og er generelt en stor vogn. Men den fylder ikke mere, klappet sammen, end andre barnevogne

Jeg er generelt bare glad for den. Fik dog hurtigt byttet lufthjulene ud med massive hjul, for de var da noget bras!

Er desuden nem at klappe sammen og vejer intet.

Anmeld

2. august 2010

Schelderup

Hejsa!

Jeg vil også meget gerne vide, om der er andre med erfaringer med Trille Gigant. Den koster jo ca. 1000-1500 mindre end hhv. Emaljunga og Odder vognene, og da den er blevet anbefalet i TÆNK, så virker det som et OK køb. Men det er jo altid rart at få nogle rigtige erfaringer med til beslutningsgrundlaget

Anmeld

2. august 2010

Moldemine

Hejsa jeg har også en trille gigant, og det er en FANTASTISK vogn!

Anmeld

2. august 2010

C.Bødker

Er også glad og tilfreds med vores gigant...

Anmeld

2. august 2010

Mettemus

Jeghar også lige købt Trille Gigant. Har dog ikke taget den i brug endnu, men den kører godt på mine forældres stuegulv!

Vil bare lige tilføje at hvis man køber den på nettet kan man lige nu købe den i en udgået sandfarve til 3999 kr ...  Vognen er helt ny, med samme garanti som altid, fejler ikke det mindste men farven fås ikke mere, derfor så billig. Den er både med lift, pusletaske og to madrasser. Lige et tip hvis man vil spare lidt penge 

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Mettemus skriver:

Jeghar også lige købt Trille Gigant. Har dog ikke taget den i brug endnu, men den kører godt på mine forældres stuegulv!

Vil bare lige tilføje at hvis man køber den på nettet kan man lige nu købe den i en udgået sandfarve til 3999 kr ...  Vognen er helt ny, med samme garanti som altid, fejler ikke det mindste men farven fås ikke mere, derfor så billig. Den er både med lift, pusletaske og to madrasser. Lige et tip hvis man vil spare lidt penge 

Jeg købte min Gigant til helt normalpris. 4000 kr i Børnebiksen i Låsby De er virkelig super billige Desuden en skøn vogn.

Anmeld

2. august 2010

SarahAa

Jeg eeeeelsker også bare min! Jeg købte den på udsalg på onlinekids.dk

Anmeld

2. august 2010

Mimbi

Hej

Tak for jeres svar

Lyder so om det er en god vogn Jeg har bestemt mig for at jeg skal hava ein gignant så nu venter jeg spent på at tiden går lidt hurtigere så det kan blive tid til at bestille vognen er "kun" 17+3

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.