Didymos Rød Elipse vikle sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
927 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Mary

Min dejlige fastvikle fra Didymos bliver slet ikke brugt så meget som jeg egentlig gerne ville, så nu har jeg besluttet at den skal sælges.... 

Jeg sælger den for 500 kr + evt. porto. Jeg bor i Kalundborg, men er regelmæssigt i Aalborg og Århus  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Mary

I øvrigt følger der brugsanvisning med 

Anmeld

23. juli 2010

Mary

Jeg er til at handle med 

Anmeld

27. juli 2010

Hvem?

Mary skriver:

Jeg er til at handle med 

Hej

Hva er din absolut mindstepris?

Budgettet tillader ikke meget i disse dage, men det ser da bare super dejlige ud, hvor mange max. kg kan den bære?

På forhånd tak

Anmeld

27. juli 2010

Mary

Jaaaa altså, 450 incl porto mod de 500 kr plus porto jeg startede ud med. Det er virkelig kvalitet denne vikle, så jeg går ikke længere ned 

Jeg kender ikke de nøjagtige kg den kan bære, men man kan have rimelig store børn deri. Jeg vil lige undersøge det og vende tilbage 

Anmeld

28. juli 2010

Hvem?

Mary skriver:

Jaaaa altså, 450 incl porto mod de 500 kr plus porto jeg startede ud med. Det er virkelig kvalitet denne vikle, så jeg går ikke længere ned 

Jeg kender ikke de nøjagtige kg den kan bære, men man kan have rimelig store børn deri. Jeg vil lige undersøge det og vende tilbage 

Ok, jeg kunne godt være rimelig interesseret, har en dreng der er meget hænge, kan han sidde/ligge i forskellige stillinger i den og er den nem at finde ud af?

Anmeld

29. juli 2010

Mary

Hej igen. 

Jeg har været meget meget glad for at bære to af vores tre børn imens de har været helt små, og jeg synes ikke det er svært, men det kræver selvfølgelig at du sætter dig ind i hvordan den skal bindes  Jeg har en brugsanvisning du kan få med, og ellers er der på nettet vidt og bredt om at binde vikler i alle mulige afskygninger. 

Du kan bruge den til spædbørn i vuggestilling og evt også amme imens barnet ligger deri. Så er der bæring på maven eller ryggen, hvor de på maven også kan sidde med ansigtet ud ad. Jeg vil tro den i hvert fald kan bruges til 2-3 års alderen, måske mere.....jeg tror det er op til en selv hvor længe man orker at bære på sit barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.