fik et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

line melias mor

hej piger min datter begyndte at kravle for nogle dage siden og har skulle holde øje med hende lige siden nå men her til aften går jeg ud for at lave en flaske til hende og da jeg kommer ind igen står hun op. syntes det går alt for stærkt men lidt stolt er man da så her får i lige et billed. fortsat god aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

4kløver

Det er dejligt når de begynder på det min gider ikke, hun er lidt dum

Anmeld

20. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

AAAAIIIIJ hvor er hun dygtig!!

Så er freden forbi

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

hej piger min datter begyndte at kravle for nogle dage siden og har skulle holde øje med hende lige siden nå men her til aften går jeg ud for at lave en flaske til hende og da jeg kommer ind igen står hun op. syntes det går alt for stærkt men lidt stolt er man da så her får i lige et billed. fortsat god aften

Ja det er skønt Nicolai begyndte for halvanden måned siden med at kravle og stå op - af ALT!! Nu står han bogstaveligtalt på alle 4 - hænder og fødder.. Og når han så står der ved han ikke hvad han skal. Hehe..

Anmeld

20. juli 2010

L.J.L

åhhh hvor må det være en bittersød fornemmelse På den ene side er det vildt dejligt når de udvikler sig som de skal, og alle de nye ting de lærer, på den anden side kommer alle farerne nu tættere på, og man skal holde mere øje. Og ligepludselig er de så ikke babyer mere

Men hvor jeg dog alligevel glæder mig til Lauritz kan kravle, det varer nok heller ikke længe, han er meget tæt på

De bliver så store!!

Anmeld

20. juli 2010

Sofia

Hvor ser hun skøn ud! Kan godt forstå det må føles som en turbo-hast, men hvor må du også være stolt

Anmeld

20. juli 2010

line melias mor

Caroline86 skriver:

AAAAIIIIJ hvor er hun dygtig!!

Så er freden forbi

hihi tak ja det er den godt hun snart skal i dagpleje og brænde krudt af.

Anmeld

20. juli 2010

line melias mor

Sofia skriver:

Hvor ser hun skøn ud! Kan godt forstå det må føles som en turbo-hast, men hvor må du også være stolt

jo tak lidt stolt bliver man da og må du da også være weee tillykke med de to streger

Anmeld

20. juli 2010

line melias mor

linselouise skriver:

åhhh hvor må det være en bittersød fornemmelse På den ene side er det vildt dejligt når de udvikler sig som de skal, og alle de nye ting de lærer, på den anden side kommer alle farerne nu tættere på, og man skal holde mere øje. Og ligepludselig er de så ikke babyer mere

Men hvor jeg dog alligevel glæder mig til Lauritz kan kravle, det varer nok heller ikke længe, han er meget tæt på

De bliver så store!!

lige præcis. på den ene side er man jo overlykkelig men på den anden side savner man lidt den tid hvor de bare lå stille og man lå og kiggede på dem i timevis

Anmeld

20. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Ja det er skønt Nicolai begyndte for halvanden måned siden med at kravle og stå op - af ALT!! Nu står han bogstaveligtalt på alle 4 - hænder og fødder.. Og når han så står der ved han ikke hvad han skal. Hehe..

hehe kan lige se det for mig... men er glad for man har nået at opleve det ville blive lidt trist hvis jeg kom hen til hendes dagplejer og hun fortalte mig at hun havde gjort det for første gang og jeg så ikke havde været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.