væske i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

NoName

Hej Piger og drenge

Ja, nu kan jeg jo lige så godt indrømme at jeg er en skovl til at få drukket vand uanset om det er varmt eller koldt i vejret. Synes vand er sååå kedeligt.

Men væske er jo nødvendig i denne hede...

Har sådan tænkt på om mælk, juice  og Danskvand også tæller som væske??? Da jeg faktisk får heldt en del af det indenbors...

Hilsen NoName 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Mai-pigen

Der er ikke noget som et koldt glas vand fra køleskabet, vel at mærke.. Når det så er sagt, så tæller juice, mælk, saft, danskvand osv ligeså godt som vand....

Anmeld

20. juli 2010

Nadia&Daniel

Hej Piger og drenge

Ja, nu kan jeg jo lige så godt indrømme at jeg er en skovl til at få drukket vand uanset om det er varmt eller koldt i vejret. Synes vand er sååå kedeligt.

Men væske er jo nødvendig i denne hede...

Har sådan tænkt på om mælk, juice  og Danskvand også tæller som væske??? Da jeg faktisk får heldt en del af det indenbors...

Hilsen NoName 38+6

Håber det tæller med - ellers er jeg også en virkelig stor skovl

Er selv belevt rådet til at varierer (stave) imellem sødt og surt af drikkevare..

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Nadia&Daniel skriver:

Håber det tæller med - ellers er jeg også en virkelig stor skovl

Er selv belevt rådet til at varierer (stave) imellem sødt og surt af drikkevare..

århhh dejligt at høre jeg ikke er den eneske "skovl" i DK så...

vi håber det tæller med og fortsætter med at hælde danskvand og juice ned i store mængder...

Anmeld

20. juli 2010

Nadia&Daniel

noname skriver:

århhh dejligt at høre jeg ikke er den eneske "skovl" i DK så...

vi håber det tæller med og fortsætter med at hælde danskvand og juice ned i store mængder...

Danskvand med citrus og nestea (uden sukker) er et hit hos mig

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Mai-pigen skriver:

Der er ikke noget som et koldt glas vand fra køleskabet, vel at mærke.. Når det så er sagt, så tæller juice, mælk, saft, danskvand osv ligeså godt som vand....

Det vil jeg gerne give dig ret i... men for mig er der meget langt fra et glas til 3 liter...

Anmeld

20. juli 2010

skoust

her hjemme er æblejuice et stort hit.. hold da op hvor er det bare dejligt og få et glas koldt æblejuice fra køleren..

Anmeld

20. juli 2010

NoName

skoust skriver:

her hjemme er æblejuice et stort hit.. hold da op hvor er det bare dejligt og få et glas koldt æblejuice fra køleren..

nemlig

Anmeld

20. juli 2010

line melias mor

hvad med vand med forskellig smag selv om det måske bliver lidt dyrt i længden

Anmeld

20. juli 2010

NoName

line melias mor skriver:

hvad med vand med forskellig smag selv om det måske bliver lidt dyrt i længden

så kan man vel lige så godt drikke saft eller????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.