Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Kristina V

Hvornår er det liiige man starter på det??

Man glemmer meget på 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

frk Jensen

Kristina V skriver:

Hvornår er det liiige man starter på det??

Man glemmer meget på 3 år

De skriver 6 mdr på deres kasser og råder til først at give det ved 6 mdrs alderen..

Min søn begyndte at få det da han var ca 4 mdr..

Anmeld

20. juli 2010

Tanni

Min datter er 4 mdr. gammel og skal have det for første gang i aften... jeg har haft besøg af sundhedsplejsken idag, som har rådet mig til at gå i gang med at give hende det nu

Anmeld

20. juli 2010

Maddox

Tror det er omkring 6 mdr.

Men hvorfor vælling?? bare af ren nysgerrighed, det har ingen af mine nogensinde fået

Anmeld

20. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min sp frarådede vælling.. Sagde det var "gammeldags" at bruge det og at det var langt bedre at give dem grød og mos hvis de har brug for andet end mælk/mme...

Men ellers mener jeg det er ved 6 mdr. man kan starte med det

Anmeld

20. juli 2010

Kristina V

De gav jeg min ældste da hun var lille. Jeg har ammet begge gange, men har ogs begge gange givet dem et til to flasker om dagen.

Så derfor har/vil jeg sifte aften flasken ud med vælling.

Men læste i min -Barnets bog- fra Karoline, og der startede jeg omkring 4 mdr alderen.. men synes bare jeg læste et sted at det er fra omkring 6 mdr. alderen..

Anmeld

20. juli 2010

Tulle28

Vores SP sagde at vi ikke skulle give vælling... Og at man ihvertfald ikke skulle give det i den tro at de så ville sove bedre om natten.

Hvornår du skal give det, hvis du absolut skal gøre det, aner jeg faktisk ikke...

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.