Anonym skriver:
Hej Piger 
Pyhaaa har i den seneste tid tænkt på en fyr dag og nat!! Meeenn forstår det bare ikke, kan virkelig lave en liste med minuser!!
Han er 5 år yngere, dvs 19 år så ikke moden og tit på druk, mangwe piger, blond (elsker mørkhåret fyre) for høj, altid på farten, seriøst jeg kan blive ved!! men han er så sød ved mig, giver mig komplimaner dagen lang, skriver god morgen hver morgen og god nat om aftenen! holder mig tæt, får mig til at smile og grine, putter med mig på sofaen!! 
Vi har kendt hinanden i 5 år men lige pludselig for en månede siden, kiggede jeg på ham og bare tænkte wooow ham må jeg kysse
og ja han havde det på samme måde! 
Hvordan kan jeg være forelsket i ham når der er så mange minuser???
Det kan jo være, at du i sin tid har kigget efter de forkerte fyre ?!?!? og at det reelt er sådan, at din drømmefyr burde være.
Jeg havde mange krav før jeg mødte min mand. De skulle have brunt hår, brune øjne, være lidt smarte/frække (lidt badboyagtige)og alverdens ting og sager. Og tja da jeg endelig mødte min mand, så var han sku ikke lige den type tværtimod, men netop som du selv beskriver, han giver komplimenter, er sød, gør en behagelig, man føler sig hjemme og godt tilpas i hans selskab.. hmm - jeg mødte min mand på nettet for 3½ år siden jeg er fra Århus han fra Kbh flyttede herover 4 måneder efter at vi mødtes - først var jeg rigtig meget i tvivl, men hans ærlighed og godhed, og charme kom ham til gode - så jeg lod tvivlen hvile og tog chancen. I dag 3½ år efter har vi købt hus, er blevet gift, har lige fået barn nr. 2. Der et års forskel på os og det skal lige siges at førhen gik jeg efter de yngre modeller
(3½ år yngre)
Måske skal du bare prøve at give det en chance selvfølgelig medmindre han ikke kan holde sig på måtten og at du ved at han ikke er moden nok evt. hvis du forventer at få børn inden længe og på forhånd ved at det vil han ikke osv.
Kan kun sige prøv det, hvis du er nysgerrig..