Åh, hvor er du bare sød...(L)
Og jeg er sikker på du også kan tabe dig....men ja, jeg tror meget af det sidder oppe i hovedet. At man skal have vent sine tanker og adfærd, sådan var det i hvert fald meget med mig.
Hvorfor spiste jeg, hvad spiste jeg, hvornår spiste osv osv...da det var klarlagt så spiste jeg "bare" som man skal. Sund mad, ikke kæmpe portioner, en masse frugt og grønt og groft.
Jeg lavede maden fedtfattig og sørgede for at fordelingen af min mad var ok...altså en masse grønt.
Jeg spiste/spiser intet efter aftensmad...hvis jeg er meget sulten så frugt, men ellers intet.
Drak en del light produkter, selvom mange siger det er skidt...men det virkede for mig.
Og så tænkte jeg først og fremmest på at spise på en måde, som jeg kunne holde resten af livet....kunsten er jo ikke at tabe sig, men at holde vægten...kender så mange der har tabt sig vha feks ww osv, men de har bare taget på igen desværre.
Så mit råd er at du finder ud af hvordan du kan leve fra nu af og frem i dit liv, for det er måden at tabe sig på og holde det, tror jeg.
Jeg vejede mig dagligt og gør det stadig...ryger der et par kilo på, så er det hurtigt lige at stramme op og så er de væk på en uge.
Stort kram og mange gange held og lykke...
Eva(H)
Anmeld