Hej tøser 
Har hele weekenden gået og døjet med en hævet fod/ankel - tænkte at det bare var vand, men blev alligevel lidt bekymret fordi det kun var i den ene fod.
Som så mange andre stædige mennesker, løber jeg ikke til læge hele tiden
, men lovede alligevel min kæreste at jeg ville gøre det i dette tilfælde, fordi det kunne ha betydning for vores lille kommende datter. Så jeg fik en tid i dag!...og blev desværre sendt direkte på sygehuset med mistanke om blodprop i benet
...fååårrk!
Nå men scanning viste heldigvis at der ikke var noget at komme efter i lysken/knæet, men foden kunne de ikke udelukke
Der er slut med stillesiddende arbejde så der er dømt hjemmearbejdsplads frem til barsel (sygemelt vil jeg ikke være!), men jeg må ikke sidde ned hele dagen, og skal ha så meget motion konstant gennem hele dagen som muligt for at holde systemet igang.
Jeg tænker derfor på om der er noget man kan gøre for at hjælpe på situationen? - eller sørge for at det ikke bliver til en rigtig blodprop? - jeg tænker måske noget alternativ behandling for at hjælpe på blodgennemstrømning ol? Lægen sagde at jeg max måtte sidde i 45 min, kun sove på siden, og drikke masser af vand...
Er der andre der har prøvet det? - hvad gjorde i?
En lidt bekymret Sky
Anmeld