Så har han set giraffen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Vinker

I fredags var vi en tur i Haunstrup dyrepark /Jyllandspark zoo. Vi var afsted sammen med Niklas Emils farmor og farfar. En rigtig hyggelig og spændende dag - Især for Niklas Emil. Ærgeligt at de ikke har nogen elefanter der for det er bare hans yndlings dyr for tiden. Han måtte derfor nøjes med en bamse-elefant. Den er han tilgengæld også rigtig glad for.

Han er også vild med giraffen og strudsen så de var MEGET spændende at se!

Vi nåede ikke en gang ud fra p pladsen før han sov i bilen hjemad. Det endte også med en lille ekstralur på sofaen for både Niklas Emil og mor :)

Her er lige lidt billed-spam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

oo

aj hvor ser det fedt ud i den dyrepark! man kan rigtig komme tæt på dyrene, hva? og niklas emil ser bare LYKKELIG ud

det billede af jer to der snorker på sofaen =

Anmeld

20. juli 2010

Milka

sikke nogen gode billeder! og fed dyrepark, ligner at man har det helt for sig selv

den der hat niklas emil har på – flår han den ikke af? her er det meget svært at få noget til at blive på bøttehoveder, det er lige før jeg overvejer snor og tape

Anmeld

20. juli 2010

msax

Ihh nogle dejlige billeder...

jeg tror også vi sal ind tur ud og se på nogle dyr her mens vuggestuen holder ferie og mille tumler rundt herhjemme sammen med mig.

Ud fra overskrifter troede jeg egentlig det var et indlæg om at manden havde været med nede og se butikken og var blevet lidt mere positiv... men nej, det her var også meget hyggeligere, selvom det andet havde været super.

smil fra mette 37+6

Anmeld

20. juli 2010

Vinker

Milka skriver:

sikke nogen gode billeder! og fed dyrepark, ligner at man har det helt for sig selv

den der hat niklas emil har på – flår han den ikke af? her er det meget svært at få noget til at blive på bøttehoveder, det er lige før jeg overvejer snor og tape

Vi kom også lige da de åbnede så der var ikke ret mange det første stykke tid - Helt perfekt!

I starten hev Niklas Emil også hatten af, men nu har han respekteret at ha hat på hele tiden udenfor (den eller kasketten) men der er snor i den så i starten blev den bundet godt til under hagen - Nu er snoren faktisk kun i vejen...

Ja en gang gaffa rundt om bøllernes hat må være løsningen - Liiiige ind til de rent faktisk skal af igen.....

Anmeld

20. juli 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

aj hvor ser det fedt ud i den dyrepark! man kan rigtig komme tæt på dyrene, hva? og niklas emil ser bare LYKKELIG ud

det billede af jer to der snorker på sofaen =

Ja Niklas Emil var bare lykkelig - Det var helt sikkert en rigtig stor oplevelse rigtigt at få set dyrerne. Han har også set billederne mange gange siden og er ved at ha ret godt styr på de forskellige arter.

Puha han var ellers godt tung at ha liggende der på mit bryst. Tror vi sov en ½ time sammen. Det var ikke lige som da han var en lille bebs :p men dejligt var det nu!

Anmeld

20. juli 2010

Vinker

msax skriver:

Ihh nogle dejlige billeder...

jeg tror også vi sal ind tur ud og se på nogle dyr her mens vuggestuen holder ferie og mille tumler rundt herhjemme sammen med mig.

Ud fra overskrifter troede jeg egentlig det var et indlæg om at manden havde været med nede og se butikken og var blevet lidt mere positiv... men nej, det her var også meget hyggeligere, selvom det andet havde været super.

smil fra mette 37+6

hehe sjovt gæt du havde på hvad dette indlæg indeholdte, men "desværre" var det ikke det.....

Ja det vil sikkert også være rigtig stort for Mille at få set alle dyrerne - Det er også rigtig hyggeligt med sådan en dag!

Anmeld

21. juli 2010

lion

Vinker skriver:

I fredags var vi en tur i Haunstrup dyrepark /Jyllandspark zoo. Vi var afsted sammen med Niklas Emils farmor og farfar. En rigtig hyggelig og spændende dag - Især for Niklas Emil. Ærgeligt at de ikke har nogen elefanter der for det er bare hans yndlings dyr for tiden. Han måtte derfor nøjes med en bamse-elefant. Den er han tilgengæld også rigtig glad for.

Han er også vild med giraffen og strudsen så de var MEGET spændende at se!

Vi nåede ikke en gang ud fra p pladsen før han sov i bilen hjemad. Det endte også med en lille ekstralur på sofaen for både Niklas Emil og mor :)

Her er lige lidt billed-spam

Ser ud til at I havde en super dejlig dag med dyrene og et godt vejr.

Skønt billede af jer sove sammen

Anmeld

21. juli 2010

JustAnotherName

Hvor ser det bare ud til, at have været en hyggelig dag og oplevelse!

Anmeld

21. juli 2010

Vinker

lion skriver:

Ser ud til at I havde en super dejlig dag med dyrene og et godt vejr.

Skønt billede af jer sove sammen

Det var også en rigtig skøn dag og vejret kunne ikke ha været bedre  til en tur i zoo. Tro vi havde ca 22 grader og en del skyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.