Hvornår sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Mussen2

HVONÅR BEGYNDER MAN AT GIVE DE SMÅ SKO PÅ? MIN DATTER ER SÅ SMÅT VED AT GÅ HENDES FØRSTE SKRIDT  JEG HAR ENDNU IKKE BRUGT ANDET END HJEMMESKO OG BARE TÆER, DA JEG HAR HØRT DET ER BEDST MEN NU HVOR HUN GERNE VIL GÅ LIDT OGSÅ MED OS I HÅNDEN, SYNES JEG AT JEG MANGLER NOGLE SKO AT GIVE HENDE PÅ 

HVAD VAR JERES FØRSTE SKO OG HVORNÅR?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Mussen2

Slet ingen gode råd?

Anmeld

22. juli 2010

Thalia

Deres fødder har bedst af at man ikke giver dem sko på før de begynder at gå selv - altså slipper hænder og kanter og hvad de ellers holder fast i - eller i hvert fald til de går så stabilt rundt ved ting at man kan se at vægten placeres rigtigt på fødderne når de går.

I mellemfasen synes jeg at der findes rigtig mange gode kravle/overgangssko som har en meget tynd blød gummisål under. den slags sko ville jeg bare bruge som udesko nu hvor det alligevel er varmt og tørt udenfor, og så holde fast i et par gode lædderfutter indendørs

Anmeld

22. juli 2010

Mussen2

Thalia skriver:

Deres fødder har bedst af at man ikke giver dem sko på før de begynder at gå selv - altså slipper hænder og kanter og hvad de ellers holder fast i - eller i hvert fald til de går så stabilt rundt ved ting at man kan se at vægten placeres rigtigt på fødderne når de går.

I mellemfasen synes jeg at der findes rigtig mange gode kravle/overgangssko som har en meget tynd blød gummisål under. den slags sko ville jeg bare bruge som udesko nu hvor det alligevel er varmt og tørt udenfor, og så holde fast i et par gode lædderfutter indendørs

takker- så tror jeg jeg venter lidt med rigtige sko. Årstiden er jo heldigvis indbydende til bare tæer indenfor, så det er jo skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.