Gylp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

LHA

Hej alle.

Jeg synes nu efterhånden jeg godt kan tillade mig at sige jeg er godt og grundigt træt af gylp.

Min søn på 9 måneder bliver ved med at gylpe ligeså meget som da han var spæd.

Der er nogen der har prøvet det samme? Kom endelig med gode råd, er villig til at prøve alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Valle81

LHA skriver:

Hej alle.

Jeg synes nu efterhånden jeg godt kan tillade mig at sige jeg er godt og grundigt træt af gylp.

Min søn på 9 måneder bliver ved med at gylpe ligeså meget som da han var spæd.

Der er nogen der har prøvet det samme? Kom endelig med gode råd, er villig til at prøve alt.

Hey:0)

Jeg døjer med det samme - godt nok er Anton kun lige knap 4 mdr men vi har fået bugt med deT:0)

Læs denne tråd - her fandt jeg vidundermidlet:0)

https://www.baby.dk/debat/55888pi1/boern-03-aar/andre-med-barn-der-gylper-meget-----hjaelp0.aspx

:0)

Anmeld

20. juli 2010

LHA

Valle81 skriver:

Hey:0)

Jeg døjer med det samme - godt nok er Anton kun lige knap 4 mdr men vi har fået bugt med deT:0)

Læs denne tråd - her fandt jeg vidundermidlet:0)

https://www.baby.dk/debat/55888pi1/boern-03-aar/andre-med-barn-der-gylper-meget-----hjaelp0.aspx

:0)

Mange tak.

Vi har prøvet Johannesbrødkernemel det virket slet ikke på ham.

SP troede ikke på det da jeg fortalte det, men efter et måltid kunne hun godt se hvad jeg mente. Selv flere timer efter han har spist gylper han.

Fik at vide det ville gå væk når han begyndt på fast føde.            Nu får han kun nat flaske og resten fast føde. Det har dog heller ikke hjulpet..

Dejligt at høre det har hjulpet din søn. Hvis du en gang kommer ud på disse kanter har jeg en hel pose med Johannesbrødkernemel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.