Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh hvor er hun dejlig ... Den er så fin den gynge den kikket vi også på til lucas men synes den var lige krydret nok til hans vokse tempo ha ha.
Diana... skriver: Åhh hvor er hun dejlig ... Den er så fin den gynge den kikket vi også på til lucas men synes den var lige krydret nok til hans vokse tempo ha ha.
Zette skriver: Når man ved hvor meget hun græder og så kan se hvor stille hun kan sidde og kigge ... pyhh det varmer en mors hjerte at noget virker SÅ GODT! Havde jeg vidst det havde jeg købt den for længe siden... er glad for at vi fik den!
Når man ved hvor meget hun græder og så kan se hvor stille hun kan sidde og kigge ... pyhh det varmer en mors hjerte at noget virker SÅ GODT! Havde jeg vidst det havde jeg købt den for længe siden... er glad for at vi fik den!
Det kan jeg godt forstå det må også være mega behageligt at ligge i sådan en og blive vugget. Den er bare SÅ fin.
For hulan da hvor er hun skøn mde skøn åp..
elsker de lyude hun kommre med, gotta love them!
Sorry stevefejl, men ka kun skri ver med en hånd
Ih hvor er hun skøn... :)
Tutter skriver: For hulan da hvor er hun skøn mde skøn åp.. elsker de lyude hun kommre med, gotta love them! Sorry stevefejl, men ka kun skri ver med en hånd
MoarJ skriver: Ih hvor er hun skøn...
Ih hvor er hun skøn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128