Se hvad jeg kan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

smokin

Malou har fået en gynge af svigermekanikken og lad mig sige det på en pæn måde: HUN ELSKER DEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ojQxzcTH84c

Derudover har hun opdaget sine små hænder og hvad de kan og leger hver morgen ivrigt på sit legetæppe på gulvet. Og "abekatten" i spejlet er hun meget interesseret i...

http://www.youtube.com/watch?v=aF4wWI0lujA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Diana...

Åhh hvor er hun dejlig ... Den er så fin den gynge den kikket vi også på til lucas men synes den var lige krydret nok til hans vokse tempo ha ha.

Anmeld

20. juli 2010

smokin

Diana... skriver:

Åhh hvor er hun dejlig ... Den er så fin den gynge den kikket vi også på til lucas men synes den var lige krydret nok til hans vokse tempo ha ha.

Når man ved hvor meget hun græder og så kan se hvor stille hun kan sidde og kigge ... pyhh det varmer en mors hjerte at noget virker SÅ GODT! Havde jeg vidst det havde jeg købt den for længe siden... er glad for at vi fik den!

Anmeld

20. juli 2010

Diana...

Zette skriver:

Når man ved hvor meget hun græder og så kan se hvor stille hun kan sidde og kigge ... pyhh det varmer en mors hjerte at noget virker SÅ GODT! Havde jeg vidst det havde jeg købt den for længe siden... er glad for at vi fik den!

Det kan jeg godt forstå det må også være mega behageligt at ligge i sådan en og blive vugget. Den er bare SÅ fin.

Anmeld

20. juli 2010

Becks

For hulan da hvor er hun skøn mde skøn åp..

elsker de lyude hun kommre med, gotta love them!

Sorry stevefejl, men ka kun skri ver med en hånd

Anmeld

20. juli 2010

Mira0911

Ih hvor er hun skøn... :)

Anmeld

20. juli 2010

smokin

Tutter skriver:

For hulan da hvor er hun skøn mde skøn åp..

elsker de lyude hun kommre med, gotta love them!

Sorry stevefejl, men ka kun skri ver med en hånd

JA, når de begynder at give noget igen - så er det bare det hele værd! Og hun er SÅ glad hver morgen når hun vågner og er udhvilet...

Anmeld

20. juli 2010

smokin

MoarJ skriver:

Ih hvor er hun skøn...

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.